Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@01:04:25 GMT

تبلیغات متنی راه بهتر دیده شدن در گوگل

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۱۵۳۳۲

تبلیغات متنی راه بهتر دیده شدن در گوگل

تبلیغات متنی زمانی به کار می آید که شما به عنوان مدیر یک سایت می خواهید با کلمه کلیدی مورد نظرتان در هنگام جستجو در سطر نتایج گوگل قرار بگیرید. تبلیغات متنی در صورتی که از یک وب سایت با اعتبار بالا دریافت شود مطمئنا میتواند به سایت شما اعتبار بدهد و در نتایج گوگل و سایر موتورهای جستجوگر شما را با بهبود رتبه مواجه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبلیغ متنی بسیار اثر گذاری بالایی در سئو سایت دارد به همین منظور بیشتر وب مستر ها از تبلیغات متنی به عنوان بخشی از فعالیت سئو بهره می گیرند و آن را در برنامه های کاری خود قرار می دهند.

تبلیغات متنی همچنین می تواند سرعت ایندکس وب سایت شما را بالا ببرد زمانی که شما از یک وب سایت بزرگ لینک متنی دریافت می کنید قطعا میتواند زمان بازدید رابت ها به وب سایت شما را کاهش داده و در نهایت سرعت ایندکس وب سایت شما را بالا ببرد هر چند بسیاری از افراد به این نوع تفکر اعتقادی ندارد اما متخصصین سئو به این تفکر اعتقاد ویژه ای دارند.

با تبلیغات متنی کمتر هزینه کنید و بیشتر دیده شوید

شما در تبلیغات متنی به نسبت دیگر تبلیغات ها، کمتر هزینه می کنید اما محصول و یا خدمات خود را بیشتر از در معرض دید مخاطبین وب سایت های بزرگ قرار می دهید. این بدان معناست که شما بیشتر در تیتر های اصلی هستید.

چگونه از تبلیغات متنی بیشترین استفاده را ببرم؟

همه می دانیم که یکی از فاکتورهای مهم برای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و مخصوصا گوگل وجود بک لینک هایی با طول عمر بیشتر است و در واقع سایت شما اگر دارای بک لینک های قدیمی و مستمری باشد می توان گفت که رتبه های خوبی بدست خواهید اورد. پس در انتخاب مدت زمان نمایش تبلیغات متنی هر چقدر مدت زمان بیشتری را انتخاب کنید قطعا تاثیر ان را به وضوح خواهید دید و ما نیز به همین خاطر برای عزیزانی که بیش از یک ماه درخواست نمایش تبلیغات متنی را داده اند تخفیف مناسب و قابل قبولی در نظر گرفته ایم.

تبلیغات متنی در چه قسمتی از عصر ایران قرار دارد؟

ستون تبلیغات متنی در عصر ایران، زیر آخرین اخبار در صفحه اول و کنار نظر شما در تمام صفحات اخبار قرار گرفته است.

با 1000 کلیک همراه باشید

ما در 1000 کلیک این امکان را برای شما فراهم کرده ام که بتوانید با کمترین ها، به بیشترین بازدهی ممکن برسید. کمترین هزینه و کمترین زمان برای نتیجه گیری شما، شعار ماست.

شماره تماس و تلگرام: 09351190913

همین حالا ثبت نام کنید و تبلیغ خود را در عصر ایران ثبت کنید.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۵۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم خوب است؟

    به گزارش تابناک، مطالعات جدید نشان داده است که مصرف دو عدد تخم مرغ برای سلامتی مفید است.   همشهری آنلاین در گزارشی به نقل از یورونیوز نوشت: تخم‌مرغ که در بسیاری از یخچال‌های خانگی جز اصلی تغذیه روزانه محسوب می‌شود، چیزی فراتر از یک گزینه همه‌کاره و خوشمزه است. تحقیقات اخیر دلایل متعددی را برای گنجاندن دو تخم مرغ در رژیم غذایی روزانه نشان می‌دهد.   تخم مرغ بسیار فراتر از یک غذا است و سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری است. تحقیقات دانشمندان از مزایای مصرف روزانه دو تخم‌مرغ می‌گوید.   سلامت چشم   تخم مرغ حاوی آنتی اکسیدان های قوی مانند لوتئین و زآگزانتین است که برای حفظ سلامت چشم بسیار حیاتی هستند. این آنتی اکسیدان‌ها در ماکولا، بخشی از چشم که مسئول بینایی مرکزی است، متمرکز شده‌اند.   دانشمندان در تحقیقی که در یک مجله علمی آمریکایی به نام «بایگانی‌های چشم‌پزشکی» منتشر شد، مقدار مناسب تخم مرغ مورد نیاز برای محافظت از چشمان را بررسی کردند.   در این مطالعه بررسی شد که آیا مصرف تخم مرغ کافی می تواند از بیماری «تباهی لکه‌زرد» که منجر به کوری یا انحطاط چشم می‌شود، جلوگیری کند.   در نهایت این مطالعه نشان داد که خطر ابتلا به این عارضه در بین افرادی که به مدت دو سال و به صورت روزانه دو عدد تخم مرغ مصرف می کردند، ۴۴ درصد کمتر است.   سوپرغذای تقویت‌کننده مغز   یکی از مزایای برجسته مصرف دو عدد تخم مرغ در روز، تاثیر مثبت آن بر سلامت مغز است. تخم مرغ منبعی غنی از کولین است که یک ماده مغذی حیاتی برای رشد و عملکرد مغز است.   در مطالعه ای که در مجله «عصب‌زیست‌شناسی یادگیری و حافظه» منتشر شد، شرکت کنندگانی که روزانه دو عدد تخم مرغ در طول چهار هفته خوردند، بهبود قابل توجهی در سطح حافظه و تمرکزخود نشان دادند.   مدیریت طبیعی وزن   تخم مرغ همچنین منبع بسیار خوبی از پروتئین‌های با کیفیت بالا و چربی‌های سالم است.   مطالعات نشان می دهد که شروع روز با تخم مرغ می تواند منجر به مصرف کالری کمتر در طول روز در مقایسه با جایگزین‌های غنی از کربوهیدرات مانند غلات صبحانه شود. این موضوع می تواند یک استراتژی مفید برای کسانی باشد که به دنبال مدیریت موثر وزن خود هستند.   روزی چند عدد تخم‌مرغ می‌توان خورد؟ متخصصان تغذیه پاسخ می‌دهند   علاوه بر این، تخم مرغ حاوی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی است که به جلوگیری از بیماری‌های مزمن مانند بیماری قلبی و برخی سرطان‌ها کمک می‌کند. بنابراین بهتر است که در هر صبحانه جا را برای خوردن دو تخم مرغ باز کنید تا بهتر ببینید و بهتر فکر کنید و از چاقی و بیماری‌ها در امان بمانید.

دیگر خبرها

  • شیوه صحیح استفاده از محصولات مراقبت پوستی برای تاثیرگذاری بیشتر
  • بهترین زمان نوشیدن شیر برای کاهش وزن
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • نمای سنگ بهتر است یا آجر نسوز نما؟
  • بهترین زمان برای مصرف قهوه
  • روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم خوب است؟
  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی
  • گوگل پلی رفع فیلتر می‌شود؟