Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بانه از نجات سه نفر گرفتار در برف توسط نیروهای امدادی این جمعیت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آزاد فتاحی در گفت و گو با آرباباخبر، با اعلام این خبر اظهار داشت: صبح امروز گرفتار شدن سه نفر در برف حوالی کوه وزنه این شهرستان در مسیر گردنه خان بانه به پایگاه امداد و نجات بین راهی جمعیت هلال احمر شهرستان بانە گزارش شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: 4 نفر از نجاتگران پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر گردنه خان شهرستان بانه بلافاصله برای کمک به همراه یک دستگاه خودرو به محل اعزام شدند.

فتاحی تصریح کرد: بعد از یک ساعت جستجو افراد مذکور که با خودروی شخص خودشان در برف گرفتار شده بودند توسط نجاتگران از وضعیت مذکور نجات یافتند.

رئیس جمعیت هلال احمر بانه خاطرنشان کرد: این سه نفر که همگی از  اعضای یک خانواده بودند قصد رفتن به روستای "قول قوله" سقز را داشتند که با خودرو در گردنه وزنه گرفتار برف شده بودند.

 
فتاحی از شهروندان خواست با توجه به بارش های سنگین برف طی چند روز گذشته که در ارتفاعات بصورت برف بوده از هرگونه اقدام مخاطره آمیز و غیرحرفه ای برای رفتن به این گردنه ها بدون تجهیزات ایمنی پرهیز کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید علی طباطبائی فر اظهار داشت: به دنبال تشدید بارندگی، برخی مناطق استان سیستان و بلوچستان دچار سیلاب شده است که تیم‌های امدادی در منطقه مشغول امدادرسانی هستند.

وی افزود: هلال احمر یزد در راستای همدلی و کمک به هم‌وطنان در استان سیستان‌وبلوچستان، آماده خدمت رسانی است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد تصریح کرد: بدین منظور با هماهنگی سازمان امداد و نجات، هزار و ۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از یزد با یک دستگاه تریلی و یک دستگاه فوسو به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان بارگیری و ارسال شد.

گفتنی است بیش از این ۱۰ تیم متشکل از ۴۰ نیرو امدادی هلال احمر استان یزد با ۹ خودرو امدادی به همراه تجهیزات سیلاب و موتور پمپ و ... به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام شده و همچنان در این مناطق مشغول امدادرسانی هستند.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان