Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرج-ايرنا- مديرکل امور روستايي استانداري البرز گفت: امسال30 ميليارد و 540 ميليون ريال براي ايجاد اشتغال مستقيم و پايدار در روستاهاي البرز پرداخت شده است.

غفور قاسم پور روز چهارشنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: اين مبلغ براي اشتغال 203 نفر پرداخت شده و 63ميليارد و 500 ميليون ريال ديگر نيز در حال تزريق به بخش هاي صنعتي و توليدي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: سه پرونده در خواستي اقتصادي نيز در حال صدور ابلاغيه نهايي از سوي بانک است که حجم ريالي اين درخواست ها نيز 31 ميليارد ريال است.
قاسم پور گفت: ارائه وام روستايي از طرح هاي مهم اشتغالزايي از ديگر برنامه هايي است که 200 ميليارد تومان در اين بخش اختصاص يافته است .
وي اضافه کرد: دولت در قالب طرح اشتغال روستايي از ابتداي امسال اقداماتي را انجام داده و اکنون شش بانک کشور ملزم به پرداخت تسهيلات طرح اشتغال روستايي به متقاضيان هستند.
قاسم پور ادامه داد: براساس نرخ سود تسهيلات پرداختي طرح اشتغال روستايي در مناطق مرزي 4 درصد و در مناطق غير مرزي 6 درصد است.
مديرکل امور روستايي استانداري البرز گفت: اين تسهيلات از محل منابع صندوق توسعه ملي به مناطق روستايي و عشايري ، شهرهاي زير 10 هزار نفر جمخعيت اختصاص يافته است.
قاسم پورتاکيد کرد: اين تسهيلات در مناطق شهري زير 10 هزار نفرجمعيت براي تامين سرمايه در گردش و در مناطق روستايي و عشايري براي انجام کل پروژه ها ارائه مي شود.
وي خاطرنشان کرد: ميزان دريافت تسهيلات از اين محل ها تا سقف 2.5 ميليارد تومان پيش بيني شده که بيشتر از اين مبلغ پس از تاييد در کارگروه استاني با تصميم گيري و مصوبه کارگروه محلي امکان پذير خواهد بود.
مديرکل امور روستايي استانداري البرز افزود: اگر درروستايي علاقه مندي براي سرمايه گذاري است و اجراي طرح و ايده وجود داشته باشد زير ساخت هاي مورد نياز را استانداري فراهم مي کند تا سرمايه گذاري که اقدم به سرمايه گذاري درآن روستا مي کند دچار مشکل نشود.
وي ادامه داد: تاکنون تمايل به ايجاد اشتغال در حوزه هاي کشاورزي با 77 مورد، صنعت با 24 مورد و خدمات با 5 ممورد در سامانه کارا البرز ثبت شده است.
قاسم پور گفت: طرح اشتغال روستايي بايد در برگيرنده اشتغال مولد و پايدار باشد .
وي يادآورشد: در جريان اختصاص وام اشتغال روستايي بايد به مزيت هاي هر منطقه توجه کنيم و توزيع اعتبارات را براساس آن صورت دهيم بنابراين شرايط جغرافيايي،اقليمي،جمعيتي منطقه ملاک عمل است و زير ساخت هاي زندگي و سکونت افراد نيز بايد مورد توجه قرار گيرد.
8029/ 6155
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: با تدبیر اندیشیده شده در بخش طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای ملی مربوط به طرح‌های اولویت دار استان هشت هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.
منتظری افزود: در بخش دیگری هم ۲ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال به صورت علی الحساب تخصیص یافته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور