Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@07:14:49 GMT

آخر هفته چی ببینیم؟

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۱۶۰۲۹

آخر هفته چی ببینیم؟

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید وقتی برای رفتن به تئاتر و یا سینما در انتخاب فیلم ها، دچار شک تردید شوید چون می خواهید پول‌تان صرف فیلمی که دوست دارید کنید نه فیلمی که موضوع آن را نمی دانید یا اینکه بعد از تمام شدن فیلم متوجه شوید که پولتان را دور ریخته اید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید وقتی برای رفتن به تئاتر و یا سینما در انتخاب فیلم ها، دچار شک تردید شوید چون می خواهید پول‌تان صرف فیلمی که دوست دارید کنید نه فیلمی که موضوع آن را نمی دانید یا اینکه بعد از تمام شدن فیلم متوجه شوید که پولتان را دور ریخته اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از این هفته قرار است فیلم ها و تئاتر هایی که خوب هستند را به شما معرفی کنیم تا کمی در انتخاب به شما کمک کرده باشیم در طول هفته دو یا سه اثر سینمایی و تئاتر خوب مشهد را به شما معرفی می کنیم.

 

 

فیلم آینه بغل

 

چنانچه اهل فیلم های طنز هستید و داستان فیلم برایتان زیاد مهم نیست می توانید به دیدن این فیلم بروید؛ این فیلم داستان یک خطی دارد(مرتضی برای سالگرد نامزدی اش تصمیم می گیرد ماشین گران‎قیمت صاحب کارش را بدون اجازه برداشته و با نامزدش روز خوشی را سپری کند؛ اما در این بین ماشین دچار خسارت می شود و صاحب ماشین بجای دریافت خسارت، طلب دیگری از مرتضی می نماید و...) و تکلیفش با مخاطبش روشن است و مثل فیلم های امروزی که با پایان باز تمام می شوند و معلوم نیست قرار است انتهای فیلم چه بشود، تمام نمی شود و نویسنده این فیلم داستان را به خوبی و خوشی تمام می کند.

 

 «آینه بغل» دومین فیلم از «منوچهرهادی» ست که امسال به نمایش درآمده است «به کارگرساده نیازمندیم» فیلم قبلی این کارگردان بود که تابستان اکران شد، هادی در آن فیلم به مشکلات جامعه کارگری پرداخت فیلمی که می توانست بهتر ساخته شود؛ اما مشخص بود که هادی آن فیلم را با دغدغه ی اجتماعی ساخته؛ هادی در یک فیلم صرفا تجاری سعی کرده به مسائل اجتماعی فقر و ثروت در بستر یک فیلم کمدی بپردازد؛ اما از سروشکل فیلم مشخص است هادی با همان سبک ساختاری سریال عاشقانه به دنبال فروش و تجارت است و فروش این فیلم در همان هفته اول (نزدیک دومیلیارد تومان) نشان می دهد این کارگردان راه پول درآوردن از این ژانر را به خوبی می داند.

 

محمدرضا گلزار، جواد عزتی، یکتا ناصر، نازنین بیاتی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

 شما این فیلم را می توانید در سینماهای پیروزی، هویزه، سیمرغ، آفریقا مشهد ببنید.

 

فیلم اشنوگل

 

اگر اهل فیلم های دفاع مقدسی هستید یا می خواهید بیشتر درباره شهدای غواص خراسانی که دست بسته غرقشان کردند بدانید این فیلم گزینه خوبی است؛ فیلمی که شما را در شک و دولی می اندازد که آیا یونس به عنوان فرمانده گردان به کشور خیانت کرده یا جان فدایی.

 

این فیلم با وجودی که سوپر استارهای سینمایی را در اختیار ندارد و اکثر گروه سازنده این فیلم مشهدی هستند فروش خوبی داشته و مخاطبان نشان دادند که اگر فیلم خوب اکران شود از آن استقبال می کنند به طوری که در هفته دوم اکرانش این فیلم توانست بیش از 70 میلیون فروش داشته باشد.

 

بروز ارجمند، ماه چهره خلیلی، کاوه سماک‌باشی، رحیم نوروزی، هاشم مسعودی، محمد رضا اربابی، مصطفی نصیری و مهدی آقتابی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

شما این فیلم را می توانید در سینما های آفریقا، هویزه، سیمرغ، قدس مشهد ببنید.

 

انیمیشن راز سیاوش

 

انیمیشنی مناسب برای کودکان 7 تا 11 ساله است و چنانچه شما فرزندی در این رده سنی دارید که عاشق بن تن و انیمیشن های این تیپی است می توانید او را به دیدن این فیلم بیاورید تا هم از دیدن صحنه های جذاب هیولاهای این انیمیشن لذت ببرد و هم متوجه قدرت سیاووش، قهرمان ایرانی شود.

 

با حمله اهریمن به آمریکا، «بن‌تن» که یک نوجوان آمریکایی و دارای قدرت‌های ماورایی است تصمیم می‌گیرد با نیروهایی که در اختیار دارد به جنگ با اهریمن برود؛ اما متوجه می‌شود تنها قدرتی که بر اهریمن پیروز خواهد شد بازوبند سیاوش، نوجوان ایرانی است که نیرویش را از خداوند می‌گیرد.

 

این پویانمایی کاری جمعی از بچه های خوش فکر و دغدغه مند مشهدی است که با علم کردن شخصیت اسطوره ای سیاوش به جنگ قهرمان هالیوودی بن تن رفته اند…

این انیمیشن در سینما های پبروزی، هویزه، سیمرغ، قدس مشهد اکران می شود.

 

اکران فیلم های خارجی در سینما هویزه

 

سینما هویزه برای آخر هفته ها فیلم های خارجی را اکران می کند که این هفته فیلم دانکرک Dunkirk، جدیدترین ساخته‌ی کریستوفر نولان را روی پرده دارد (سربازان متحد از انگلیس، کانادا، بلژیک و فرانسه توسط سربازان مسلح آلمانی در سواحل دانکرک محاصره شده‌اند و بدین صورت عملیات تخلیه دانکرک از ۲۶ مه تا ۴ ژوئن ۱۹۴۰ شکل می‌گیرد…) این فیلم سراسر ترس را به همراه دارد و اگر شما به فیلم های ترسناک علاقه دارید «دانکراک» فیلم خوبی است.

 

انیمیشن«پنگوئن های ماداگاسکار/ Penguins of Madagascar» دیگر فیلم خارجی است که برای آخر هفته به روی پرده سینما هویزه می رود فیلم سراسر هیجان و دوست داشتنی برای کودکان که البته بزرگترها هم از دیدن این انیمیشن لذت می برند.

 

این انیمیشن با دوبله فارسی است و می تواند بچه ها را برای چند لحظه وارد دنیای این پنگوئن های شیطان کنند پنگوئن هایی که باید مثل همیشه با همه شیطنتهایشان ماموریت خود را به پایان برساند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۶۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مسوول ستاد اکرانهای مردمی جشنواره عمار شهرستان برخوار گفت: این فیلم همزمان با اکران در سینماهای سراسر کشور روز جمعه 7 اردیبهشت بصورت اختصاصی با حضور علی طاهرفر کارگردان و بازیگران آن از جمله تورج الوند، علی استادی و رضا ناجی در استان اصفهان در چهار سانس سینما ساحل، سینما چهار باغ و سینما فرهنگ خمینی شهر و تالار شهرداری دولت آباد اکران می شود.
ابراهیم معینی افزود: وی گفت: این فیلم دلبستگی‌های یک نقاشِ ساختمانِ عاشقِ سینما را روایت می‌کند که با اشتیاق تمام موفق به تولید چند فیلم کوتاه شده و در آرزوی ساختن نخستین فیلم سینمایی خودش است.
وی گفت: این فیلم برداشتی آزاد از کتاب آپاراتچی نوشته دکتر روح الله رشیدی است که رویدادهای آن در اوایل دهه 60 شهر تبریز می‌گذرد و برنده سیمرغ بلورین و جایزه ویژه هیئت داوران در بخش نگاه نو چهل‌دومین جشنواره فجر است.
این اثر محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی، سازمان سینمایی سوره و مدرسه سینمایی اندیشه و هنر «ماه» به تهیه کنندگی سجاد نصراللهی است.

دیگر خبرها

  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • «پاندای کونگ‌فوکار ۴»؛ همچنان سرگرم‌کننده
  • اقتباس بهترین راه ارتباط کودکان با سینما
  • اضافه شدن ۱۳ فیلم دیگر به بخش‌های مختلف جشنواره کن
  • تاخت و تاز سینمای ژاپن در چین
  • نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»