Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-16@23:39:23 GMT

بازیگر فیلم «زیر درختان زیتون» درگذشت

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۱۶۰۸۱

بازیگر فیلم «زیر درختان زیتون» درگذشت

به گزارش جهان نيوز، حسین رضایی بازیگر نقش او فیلم سینمایی «زیر درختان زیتون» به کارگردانی عباس کیارستمی، درگذشت.

حسین رضایی کشکجانی متولد ۱۳۴۸ در رودبار اولین بار در فیلم «زندگی و دیگر هیچ» (۱۳۷۱) ساخته دیگری از زنده یاد کیارستمی جلوی دوربین رفت و نقش کوتاهی را ایفا کرد.

او در اواخر عمر از بیماری ریوی رنج می برد که به دلیل کار در یک کارخانه مواد شیمیایی سرطان‌زا گرفتار آن شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حریق در مجتمع تجاری زیتون در شیراز

ایسنا/فارس مجتمع تجاری تفریحی زیتون واقع در چهار راه ۱۵ خرداد شیراز دچار حریق شد.

هادی عیدی‌پور امروز، ۲۶ فروردین با اعلام این خبر گفت: رأس ساعت ۱۲:۴۵ ظهر امروز، ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ یک مورد وقوع حریق در مجتمع تجاری تفریحی زیتون واقع در چهار راه ۱۵ خرداد شیراز به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله از ۷ ایستگاه عملیاتی خودروهای اطفاء حریق، نردبان هیدرولیکی، دستگاه‌های تنفسی و... به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه حریق در قسمت داکت مشترک تأسیسات بین طبقات ایجاد شده بود، تجمع دود از طبقات منفی یک تا طبقات هفتم ساختمان وجود داشت زیرا دود از طریق داکت مشترک به طبقات سرایت کرده بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز ادامه داد: تیم‌های عملیاتی بلافاصله تخلیه افرادی که درون مجتمع حضور داشتند را در دستور کار قرار دادند و نفرات صحیح و سالم از مجتمع خارج شده و محل ایمن شد و همزمان تیم‌های عملیاتی اقدام به جست‌وجو برای پیدا کردن کانون حریق کردند.

وی با بیان اینکه کانون حریق با استفاده از دوربین‌های حرارتی و جست‌وجوی تیم‌های عملیاتی پیدا شد و اطفا حریق به طور کامل انجام شد، گفت: در حال حاضر در طبقه آخر مجتمع مقداری تجمع دود داریم که در حال تهویه نهایی و چک کردن کامل طبقات و داکت مشترک تأسیسات جهت اطمینان از اینکه شعله‌وری مجدد این موقعیت نداشته باشد، هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مزایای احداث باغ در اراضی شیبدار چیست؟
  • سه روغن طبیعی برای تسریع رشد مو را بشناسید
  • سه روغن طبیعی برای تسریع رشد مو
  • عکس| باران کوثری در کنار عباس کیارستمی؛ ۲۰ سال قبل
  • درگذشت پدر شهیدان دهنوی در مشهد
  • درگذشت پدرشهیدان دهنوی در مشهد
  • مراسم گرامیداشت شهید محمد رضا زاهدی در دولت آباد
  • مهمترین توصیه‌های هواشناسی کشاورزی
  • وقوع حریق در مجتمع تجاری زیتون در شیراز
  • زمان پخش فصل سوم «سرزمین مادری» مشخص شد +فیلم