Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نخست وزیر عراق شامگاه سه‌شنبه اعلام کرد که دولت این کشور اجازه نخواهد داد کشوری از خاک عراق علیه ایران استفاده کند.
 
«حیدر العبادی»  در نشست خبری هفتگی خود گفت: عراق هرگز اجازه نخواهد داد پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) یا هر کشوری دیگر از خاک خود این کشور علیه ایران استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
نخست وزیر عراق گفت: بغداد حتی زمانی که تروریست‌ها در عراق حضور داشتند، با حضور نیروهای بیگانه در داخل خاک این کشور مخالف بود.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۶۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ناتو به عملیات مشروع ایران علیه رژیم صهیونیستی

در پی پاسخ مشروع ایران به اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، ناتو خواستار خویشتنداری برای جلوگیری از افزایش درگیری‌ها در خاورمیانه شد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی ناتو در بیانیه‌ای به عملیات نظامی شنبه شب ایران که در پاسخ به حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت تهران در دمشق صورت گرفت، واکنش نشان داد.

وی در این بیانیه مداخله‌جویانه اقدام ایران را محکوم کرد و گفت: ما از نزدیک وضعیت را زیر نظر داریم. ضروری است که درگیری در خاورمیانه از کنترل خارج نشود.

روابط عمومی کل سپاه بامداد امروز (یک‌شنبه) در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از حمله و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی هم شامگاه شنبه به نقل از مسئولان صهیونیست اعلام کرد ایران با شلیک ده‌ها پهپاد به سمت سرزمین‌های اشغالی حمله خود را آغاز کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران تاکید کرد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدأ هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

ناتو همچنین خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل برای ممانعت از تشدید درگیری در منطقه شد.

در پی پاسخ نظامی ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی شورای امنیت سازمان ملل قرار است امروز یک نشست اضطراری برای بررسی اوضاع منطقه تشکیل دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دبیرکل سابق ناتو: اقدام علیه ایران به نفع اسرائیل نخواهد بود
  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد
  • بیانیه مشترک عراق و آمریکا پس از دیدار السوانی با بایدن
  • السودانی: داشتن روابط همزمان با ایران و آمریکا امتیازی برای عراق است
  • سفر نخست وزیر عراق با هدف تعیین جدول زمانی خروج نظامیان آمریکایی
  • واکنش ناتو به عملیات مشروع ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • جزئیات عملیات وعده صادق ایران علیه اسرائیل؛ سه موج حمله چگونه اجرایی شد؟
  • بایدن خطاب به نتانیاهو : در اقدامات احتمالی اسرائیل علیه ایران مشارکت نخواهیم کرد
  • گفتگوی صریح بایدن با نتانیاهو/ در اقدامات احتمالی اسرائیل علیه ایران مشارکت نخواهیم کرد
  • نخست‌وزیر عراق عازم آمریکا شد