Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@19:07:33 GMT

همدان میزبان ایده پارک ورزشی شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۱۶۱۹۰

همدان میزبان ایده پارک ورزشی شد

همدان - ایرنا - رئیس دانشگاه پیام نور مرکز همدان گفت: این مرکز دهه اول اسفند میزبان برگزاری ایده پارک پانزدهم با محوریت کسب و کار ورزشی با حضور 6 استان از سراسر کشور شد.

صفی الله صفایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ایده پارک با هدف فراهم کردن زمینه ای برای ایده پردازی دانشجویان استان های زنجان، قزوین، کرمانشاه ، کردستان، استان مرکزی و همدان در حوزه کسب و کار ورزشی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در ایده پارک تمامی طرح های نو و خلاقانه ای که می تواند در درآمد زایی استان همدان از بخش ورزش تاثیر داشته باشد از سوی شرکت کنندگان ارائه می شود.
وی ادامه داد: محور این ایده پارک شامل تجهیزات و ابزارهای ورزشی، نرم افزار تلفن همراه، گردشگری ورزشی با توجه به برگزاری رویداد 2018 در همدان، ورزش های کوهستان، ارگونومی، تغذیه ورزشی و توانبخشی فیزیکی افراد است.
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز همدان اظهار کرد: آرگونومی شامل استاندارد مورد نیاز برای صندلی های محیط کار از نظر ارتفاع و قوس با هدف حفظ سلامتی افراد است.
صفایی افزود: در آرگونومی باید فرد ایده پرداز، صندلی مورد نیاز برای افرادی که به مدت کم از صندلی استفاده می کنند، ورزش هایی که باید انجام دهند را طراحی و ارائه کند.
وی ادامه داد: پس از ثبت ایده فرد در سایت علم و فناوری داوری بر روی آن انجام شده و ایده پرداز در جلسه ای که با حضور داور و سرمایه گذار برگزار می شود به دفاع از طرح خود می پردازد.
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز همدان ادامه داد: در صورت تایید ایده از سوی داوران، فرد ایده پرداز می تواند از امکانات و تسهیلات، مشاوره تخصصی و وام های کم بهره پارک علم و فناوری برای تبدیل ایده به محصول بهره مند شوند.
وی گفت: همدان یک استان توریستی است و یکی از منابع درآمد زایی آن می تواند توجه به ورزش های متناسب با برف با راه اندازی گردشگری ورزشی، طب ورزشی و وسایل و تکنولوژی ورزشی باشد.
ایده پارک پانزدهم با عنوان کسب و کار ورزشی برای نخستین بار در استان نهم اسفند در پیام نور مرکز همدان برگزار می شود.
7526/2087

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زورخانه حیدر کرار بندرعباس میزبان عاشقان ورزش زورخانه‌ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛ در این مراسم مهدی دوستی استاندار هرمزگان گفت: فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای صرفاً یک ورزش نیست بلکه یک مدرسه است که در آن درس‌های اخلاق، جوانمردی، دینداری، ایثار و شهادت آموزش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ بسکتبالیست‌های پاس بندرلنگه سوم ایران شدند
مراسم گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای پنجشنبه شب به میزبانی پایگاه نهم شکاری بندرعباس برگزار شد.
بر اساس تقویم هجری قمری، روز ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای نام گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • اقدام حیرت‌آور زاکانی در مقابل پارک قیطریه با یک بنر! | تصویر
  • زورخانه حیدر کرار بندرعباس میزبان عاشقان ورزش زورخانه‌ای