Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ سرهنگ دوم پاسدار «علی مالمیر» در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس اظهار داشت: این تشییع‌ها باعث زنده‌ترشدن یاد و نام شهدا در جامعه می‌شود.
وی ادامه داد: هر از گاهی فضای شهر ما با آمدن پیکرهای مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم عطر و بوی حسینی می‌گیرد و باورهای انقلابی را در دل‌های مردم شکوفاتر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ مالمیر با بیان اینکه امروز ما هرآنچه داریم به برکت خون پاک این شهداست، اضافه کرد: وظیفه‌ همگان پاسداشتن این مجاهدت‌هاست که این تشییع پیکر شهدا نمونه‌ای از آن است.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۶۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد در گچساران

سرهنگ محمودی گفت:اجلاسیه شهدای ارتش مقدمه ای است در جهت برگزاری کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه وبویراحمد که مهرماه سال آینده برگزار می شود.

وی افزود:پیش از برگزاری این اجلاسیه فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و فرماندهان یگان های نزاجا به منظور تبیین نقش ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی در دوران دفاع مقدس و اقداماتی که ارتش و نیروهای مسلح بعد از دوران دفاع مقدس در جهت اقتدار کشور عزیزمان انجام دادند در مراکز آموزشی شهرستان گچساران برای نسل جدید باز گو می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • پیکر شهدای گمنام میهمان شب قدر مراسم مسجد جمکران
  • تولید تله‌فیلم «حارس» در آذربایجان غربی با محوریت شهدا
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در تبریز
  • ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند
  • ۵۵ خادم شهدا از چهارمحال وبختیاری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند
  • برگزاری یادواره شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان گمنام در شهرستان تالش
  • محفلی به نام و یاد شهدا در میبد
  • اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • هرچه برای بزرگداشت شهدا کار کنیم، باز هم کم است ‌