Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون بین‌المللی انجمن‌ها و موسسات کتابداری(ایفلا) به دعوت سازمان اسناد و کتابخانه ملی و برای حضور در ویژه برنامه هشتادمین سال تاسیس آن، پاسخ مثبت داد.

ایران آنلاین /به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی هفته بزرگداشت هشتادمین سالگرد تاسیس کتابخانه ملی ایران، مظفر پاسدار شیرازی دبیر این برنامه‌ها با اعلام این خبر افزود: این نخستین بار است که گلوریا پرز سالمرون رئیس ایفلا به ایران سفر می‌کند و از کتابخانه ملی کشورمان دیدار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برنامه‌های ویژه‌ای برای زمان حضور او در ایران تدارک دیده است.

پاسدار شیرازی افزود: نشست‌های تخصصی کتابداری، انعقاد تفاهمنامه همکاری و بازدید ویژه از مراکز تخصصی کتابداری و آرشیوی ایران از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت حضور رئیس ایفلا در تهران تدارک دیده شده است.

بر اساس این گزارش، هفته بزرگداشت هشتادمین سالگرد تاسیس کتابخانه ملی ایران از پنجم لغایت یازدهم اسفندماه برگزار خواهد شد. در این برنامه‌ها از مجموعه نسخ خطی تازه خریداری شده سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، تمبر یادبود این مراسم و مجموعه کتاب‌های تازه منتشر شده به مناسبت هشتادمین سال تاسیس کتابخانه ملی، رونمایی خواهد شد./مهر 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پیراهن ویژه تورینو به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد فاجعه سوپرگا / عکس

۷۵ سال از یکی از تاریک ترین روزهای تاریخ فوتبال ایتالیا گذشت.

طرفداری - 4 می 1949 یک روز سیاه در تاریخ فوتبال ایتالیاست، روزی که هواپیمای حامل بازیکنان تورینو که پس از یک دیدار دوستانه در مقابل بنفیکا از لیسبون باز می گشتند با توجه به وضعیت بد جوی در نزدیکی کلیسای سوپرگا سقوط کرد و نسلی طلایی از فوتبال ایتالیا به ابدیت شتافت. در آستانه هفتاد و پنجمین سالگرد این اتفاق ناگوار، باشگاه تورینو برای بزرگداشت این روز از پیراهن ویژه ای رونمایی کرد. تورینو از پیراهن در بازی جمعه شب مقابل بولونیا استفاده می کند.

داستانِ تورینو: تجدید حیات غم انگیز ترین باشگاه تاریخ فوتبال

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • حواشی ناتمام «حشاشین»، مهمان ویژه نمایشگاه کتاب و خبرهای جدیدی از حج
  • بهار کتاب ایران/از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • رونمایی از پیراهن ویژه تورینو به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد فاجعه سوپرگا / عکس
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • بهار کتاب ایران؛از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • اولین عکس از مهمان ویژه امروز رهبر انقلاب
  • خانواده فرانتس بکن باوئر مهمان ویژه دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید (+عکس)
  • خانواده فرانتس بکن باوئر مهمان ویژه دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس