Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «بهروز نعمتی»، سخنگوی هیات رییسه مجلس، در حاشیه جلسه علنی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه وقایع دو شب گذشته خیابان پاسداران ربطی به اتفاقات ۱۰ روز گذشته در مورد دراویش ندارد، گفت که در این زمینه ارتباطاتی با خارج از کشور وجود دارد که باید بررسی شود.

وی افزود: در جلسه غیرعلنی صبح امروز، آقای لاریجانی گزارشی از اغتشاشات پریشب دراویش، اتفاقاتی که رخ داده و اقداماتی که نیروی انتظامی و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی انجام دادند به نمایندگان ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای کولیوند هم که به عنوان رییس کمیسیون شوراها در جلسه شورای تامین حضور داشته، گزارش این وقایع را به نمایندگان ارائه کرد.

نعمتی یادآور شد: همچنین کمیسیون امنیت نیز صبح امروز با توجه به اهمیت موضوع با حضور مسئولین امنیتی و انتظامی تشکیل جلسه داد و قرار شد جمع‌بندی خود را به صحن علنی مجلس ارائه کنند تا به استحضار مردم برسد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس با بیان اینکه طبق گفته نیروی انتظامی، ۳۰۰ نفر در حوادث خیابان پاسداران دستگیر شدند، اظهار کرد: پنج نفر از دوستان ما یعنی سه نفر از نیروی انتظامی و دو بسیجی شهید شدند و ۳۵ مامور نیروی انتظامی نیز مجروح شدند.

وی در پاسخ به این سوال که چه تعداد از دراویش در این درگیری مجروح شدند، گفت: آنها خودشان با شمشیر و آلات دیگر اقدام به ضرب و شتم کردند.

نعمتی همچنین در پاسخ به این سوال که گفته می شود گلوله‌ای به سمت دراویش شلیک شده، گفت: یک گلوله هم شلیک نشده است.

وی درباره ریشه این حادثه نیز بیان کرد: ظاهرا در پاسگاه گاندی نیروی انتظامی به دو پراید مشکوک می‌شود و آنها را تعقیب می‌کند که یکی از آنها خراب می‌شود، آن را جا می‌گذارند و سوار پراید بعدی می‌شوند و در فاصله چند ساعت به پاسگاه مراجعه می‌کنند و می‌گویند خودروی ما به سرقت رسیده که بعد از بررسی می‌بینند، این همان خودرویی است که خراب شده و یکی از سارقین که جزو دراویش است بازداشت می‌شود و بعد از آن هم تعدادی به سهم‌خواهی از او و برای اینکه آزاد شود به پاسگاه مراجعه می‌کنند و ماجرا از اینجا شروع می‌شود.

نعمتی با بیان اینکه این وقایع به اتفاقات ۱۰ روز قبل ربطی ندارد، درباره نحوه برخورد با دراویش، یادآور شد: دستگاه‌های امنیتی و قضایی تکلیف‌شان را می‌دانند. به نظر می‌رسد در این زمینه دراویش از حلم نظام سوء استفاده کردند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود دراویش حمله‌ به ماموران را محکوم کردند، گفت: فردی که ماموران را زیر گرفته برادر همان سارق است و این وقایع با خارج از کشور هم ارتباطاتی دارد که باید بررسی شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۶۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس عرب ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه در پی وقوع سرقت در یک شرکت فعال شهرک صنعتی سمنان موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: بررسی‌ها حاکی از سرقت مقادیری ضایعات مس، سیم برق و اتصالات در این شرکت لوله بود.

وی ضمن بیان اینکه با تلاش هوشمندانه پلیس هویت سارق شناسایی شد، افزود: متهم در حاشیه شهر سمنان طی عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه این سارق از نگهبانان سابق این شرکت بوده است، ابراز داشت: متهم در بازجویی به جرم خود اعتراف کرده است.

عرب ضمن بیان اینکه متهم فرد معتاد است، تصریح کرد: تأمین هزینه تهیه مواد مخدر انگیزه او از این سرقت عنوان شده است.

وی افزود: پرونده متهم تکمیل و برای ادامه سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا ارجاع داده شد.

کد خبر 6098056

دیگر خبرها

  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • چرا اسرائیل یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • چرا تل‌آویو یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • برای نخستین بار؛ ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد | لحظه شلیک موشک بالستیک از ناو شهید مهدوی | فیلم و عکس