Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس از دستگیری سارقی خبر داد که از صاحبکرش یک و نیم میلیارد تومان سرقت کرده بود. آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ محمد قربان منصوری،گفت:با اعلام مرکز پیام در خصوص سرقت از اماکن خصوصی در خیابان "زارع" بلافاصله واحد گشت انتظامی در محل حاضر و به بررسی موضوع پرداخت.در بررسی های انجام شده مالک انبار به پلیس گفت که در 6 ماه گذشته تعداد زيادی رنگ ساختمانی به ارزش يک ميليارد و 500 ميليون تومان از داخل کارگاهش به سرقت رفته ولی هيچ گونه آثار تخريبی در محل وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی عنوان داشت: با توجه به وضعیت موجود، ماموران انتظامی به تحقیقات از کارکنان و انباردار پرداخته و با استفاده از شیوه و شگرد و ترفند‌های خاص پلیسی سارق مورد نظر را که یکی از کارکنان این کارگاه بود، شناسایی کردند.
رئیس کلانتری ۱۴۴ اظهار داشت: متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت کالا‌های مذکور اعتراف و بیان داشت که ۱۲۰۰ قوطی رنگ چهار کیلویی را طی مدت چند ماه به سرقت برده است.
سرهنگ منصوری تصریح کرد: با اعتراف متهم پرونده تکمیل و متهم برای تحقیقات بیشتر به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
منبع: میزان

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی نظریه صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان دیر، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری شیوه و شگردهای پلیسی، یک نفر سارق را با هویت معلوم شناسایی و در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دیر با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به ۸ فقره سرقت کابل مخابراتی اعتراف داشت، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و در حال رسیدگی است.

کد خبر 6090784

دیگر خبرها

  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد