Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@23:17:50 GMT

طرح عید امسال با زنبیل ویژه کارکنان شرکت‌های بزرگ

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۱۶۸۴۵

طرح عید امسال با زنبیل ویژه کارکنان شرکت‌های بزرگ

فروشگاه اینترنتی زنبیل به مناسبت نزدیک‌شدن به ایام نوروز، در طرح "عید امسال با زنبیل" برای کارکنان شرکت‌های بزرگ و معتبر، تخفیف‌هایی مازاد بر تخفیف‌های مشتریان عادی لحاظ کرده است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، به نقل از فروشگاه اینترنتی زنبیل، این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور، با عرضه بیش از ۱۰ هزار کالای بادوام با تنوع بیش از ۱۰۰ برند مطرح بازار در رسته‌هایی همچون لوازم خانگی، لوازم دیجیتال، آرایشی و بهداشتی، پزشکی، سلامت و ورزشی به مناسبت نوروز ۱۳۹۷ در طرحی بنام "عید امسال با زنبیل"، تخفیف‌هایی برای پرسنل و کارکنان شرکت‌های بزرگ دولتی و خصوصی در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تخفیف‌ها علاوه بر تخفیف‌هایی است که در حالت عادی به مشتریان این فروشگاه اینترنتی عرضه می‌شود.

فروشگاه اینترنتی زنبیل به عنوان یکی از معتبرترین کسب‌وکارهای اینترنتی کشور، تمام خریدهای انجام شده را تا ۱۰ روز گارانتی می‌کند. این ۱۰ روز گارانتی شامل: گارانتی قیمت، سلامت، مغایرت، اصالت و عودت می‌باشد. به عنوان مثال بر اساس ۱۰ روز گارانتی قیمت، چنانچه تا ۱۰ روز پس از خرید یک کالا از زنبیل، مشابه همان کالا را در فروشگاه معتبر دیگری با قیمت کمتر مشاهده کردید، به راحتی می‌توانید با اعلام موضوع، در کمتر از دو ساعت مابه‌التفاوت وجه خود را پس بگیرید.

فروشگاه زنبیل در سال‌های فعالیت خود همواره سعی کرده که تجربه یک خرید اینترنتی خوب با بهترین قیمت را برای مشتریان خود رقم بزند و کسب رضایت ۹۶ درصدی مشتریان در آخرین نظرسنجی صورت گرفته موید این امر می‌باشد.

بر این اساس همه شرکت‌های معتبری که تمایل دارند از این فرصت جهت رفاه بیشتر کارکنان و پرسنل خود استفاده کنند، می‌توانند درخواست خود را حداکثر تا پایان ۱۰ اسفند، به آدرسNewYear۹۷@zanbil.ir  ایمیل و یا به شماره ۴۲۳۲۸ (داخلی ۶) فکس کنند.

زنبیل را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید؛ برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه، علاوه بر وبلاگ زنبیل، به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل مراجعه کنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور غایب بزرگ پارسال در نمایشگاه کتاب امسال

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی جعفریه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: نشر ثالث که جزو انتشاراتی های بزرگ و قدیمی کشور است با بیش از 1500 عنوان کتاب در حوزه های مختلف ادبی، روانشناسی، علوم اجتماعی، هنر، دین و عرفان، متون کهن فارسی، علم و زندگی در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب حضور دارد.

نشر ثالث جزو غایبین بزرگ سال گذشته در نمایشگاه بین المللی کتاب بود که به گفته مدیر آن این عدم حضور ناشی از مشکلات صنعت نشر در سال‌های اخیر و کاهش خرید کتاب می شد که حضور در نمایشگاه کتاب را برای ناشران مقرون به صرفه نمی‌کرد.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

زهره کهندل

دیگر خبرها

  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • حضور غایب بزرگ پارسال در نمایشگاه کتاب امسال
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • کارکنان شرکت مخابرات آلمان اعتصاب می‌کنند
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت