Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- همزمان با ایام فاطمیه پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس روز چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در کرمانشاه تشییع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این شهید گمنام سال 1362 درعملیات خیبر و در سن 24 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.
مراسم تشییع پیکر این شهید گمنام دوران دفاع مقدس از صبح امروز (دوشنبه) با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های شهدا، نیروهای نظامی و مسئولان از مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم معنوی، حاضران با سردادن شعارهایی مانند ' الله اکبر، لا اله الا الله، محمد رسول الله و علی ولی الله ' پیکر مطهر این شهید گمنام را تا میدان آزادی تشییع کردند.
پیکر مطهر این شهید گمنام در نهایت برای خاکسپاری به مجتمع فرهنگی شهید عاصمی واقع در شهرک پرواز، بلوار شهید امجدیان کرمانشاه انتقال داده شد.
مداحی یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت، ادای احترام نظامی به پیکر این شهید گمنام و اقامه نماز از سوی آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از جمله برنامه هایی بود که پیش از مراسم تشییع انجام شد.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت از دوران دفاع مقدس تاکنون بیش از 10 هزار شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۶۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع مادر شهید در فارسان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت:شوکت محمدیان مادر شهید هیبت الله باستان آسمانی شد.
عسگری افزود: هیبت الله باستان تا پایان دوره متوسطه در رشــته برق صنعتی درس خواند و دیپلم گرفت. کارمند شــهرداری و مداح بود. سال ۱۳۶۵ ازدواج کرد و صاحب یک پسر شد. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. بیست و سوم اسفند ۱۳۶۶ در شاخ شمیران توسط نیرو‌های عراقی بر اثر اصابت ترکش به ســر، شــهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ
  • تشییع مادر شهید در فارسان
  • پیکر مادر دو شهید والامقام در ارومیه تشییع می‌شود