Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@09:19:40 GMT

قطر برای سرخ‌ها خوش یمن نیست

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۱۷۰۸۱

قطر برای سرخ‌ها خوش یمن نیست

رکنا: تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر در کشور قطر تن به شکستی سنگین داد.

در سال های اخیر، تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا چندین و چند بار با تیم های قطری مواجه شده است که نتایج نه چندان مناسبی نیز در میان آنها کسب کرده است.
از دیدار با الغرافه در سال 2009 شروع می کنیم؛ جایی که پرسپولیس با هدایت نلو وینگادا در کشور قطر با نتیجه 5 بر یک شکست سنگینی را متحمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرسپولیس در دوره ی مربیگری حمید درخشان، پس از کسب بردی شیرین با نتیجه 3 بر صفر در ورزشگاه آزادی Freedom مقابل تیم متمول لخویا، در کشور قطر و با آمدن برانکو ایوانکوویچ با همان نتیجه 3 بر صفر شکست خورد تا باز هم یکی از سنگین ترین شکست های آسیایی خود را تجربه کند.
این نتایج در خاک قطر ادامه دار بود و باز هم در دوران خوب سالهای اخیر سرخپوشان پایتخت با مربیگری برانکو ایوانکوویچ تکرار شد.
تیم خوب برانکو، که سال گذشته تا نیمه نهایی آسیا نیز صعود کرد، باز هم مقابل الریان در کشور قطر نتیجه مناسبی کسب نکرد و با قبول شکست 3 بر یک به کشور بازگشت.
پرسپولیسی ها اما، امسال امیدوار بودند این نتایج ناامید کننده در کشور قطر را با اتکا به تیم خوب و قدرتمند خود جبران کنند ولی دیشب نیز با بازی نه چندان خوبشان باز هم خاطره ای تلخ را در ذهن هواداران خود بر جای گذاشتند.
به این صورت کشور قطر را می توان کشوری بد یمن و با خاطرات تلخ برای سرخپوشان نامگذاری کرد.
حال چشمان فوتبال دوستان ایرانی و هواداران پرسپولیس به بازی برگشت مقابل السد در ورزشگاه آزادی تهران و جبران این نتیجه، دوخته شده است تا با کسب نتیجه ای مناسب، راه این تیم برای صعود به دور بعد مسابقات هموار شود.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا

بایرن مونیخ در هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا با درخشش هری کین به پیروزی دست پیدا کرد و دورتموند هم شکست سنگینی را متحمل شد.

به گزارش ایسنا، در هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا ۴ بازی برگزار شد که در حساس ترین بازی بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود آینتراخت فرانکفورت پذیرایی کرد و با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

هر دو گل بایرن مونیخ را در این بازی هری کین به ثمر رساند تا به رکورد خیره کننده خود در گلزنی ادامه دهد. او در این فصل ۳۵ گل به ثمر رسانده است.

بایرن مونیخ با پیروزی که در این بازی به دست آورد جایگاه خود را در رده دوم جدول رده‌بندی مستحکم تر کرد.

و اما در دیگر بازی حساس یک نتیجه عجیب رخ داد به طوریکه بوروسیا دورتموند که به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده با نتیجه ۴ بر ۱ برابر لایپزیگ شکست خورد.

دورتموند با این شکست سنگین با ۵۷ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

نتایج دیگر دیدارها 

فرایبورگ ۱- وولفسبورگ ۲

آگزبورگ ۰- وردربرمن ۳

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • پرسپولیس به توانایی فراموشی نیازمند است!
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • برای حذف پرسپولیس کافی است پنالتی تمرین کنید!
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)