Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران در اهواز در تماس با خبرنگار ایلنا، از شروع دور جدید تجمعات صنفی خود و همکارانشان خبر دادند.

به گفته این کارگران، از ساعت ۹ صبح امروز (چهارشنبه/ ۲ اسفند ماه) نزدیک به ۴۰۰ کارگر با برپایی یک تجمع صنفی در مقابل ساختمان استانداری خوزستان، انتقاد خود را نسبت به عملکرد مدیریت جدید اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگران معترض که دست‌کم سه ماه معوقات مزدی به همراه عیدی و پاداش پایان سال خود را از کارفرما طلبکارند،  در ادامه می‌گویند: از زمان تغییر  مدیریت کارخانه با مشکلاتی مانند پرداخت نشدن سه ماه مزایای مزدی، و متوقف شدن فعالیت‌های کارخانه مواجهیم.

آن‌ها در رابطه با مطالبات صنفی خود، افزودند: فعالیت‌های کلیه خطوط تولید کارخانه از چندین ماه قبل متوقف شده است چراکه با تغییر  مدیریت کارخانه قرار بود مشکلات کارخانه و کارگران برطرف شود اما مشکلات سابق به قوت خود باقی‌ست.

کارگران این کارخانه مدعی‌اند  یکی دیگر از موارد مورد اعتراض کارگران مشخص نبودن وضعیت بازنشستگی حدود ۶۰۰ نفر از کارگران است که کارفرمای جدید همزمان با ورود در کارخانه اقدام به بازنشسته شدن این کارگران کرده بود.

این کارگران یادآور شدند: شرکت ملی فولاد ایران که شمار کارگران آن تا ۴ هزار نفر می‌رسد، در گذشته از بنگاه‌های اقتصادی متعلق به گروه سرمایه‌گذاری امیرمنصور آریا محسوب می‌شده که پس از پیگیری قضایی ماجرای اختلاس ۳ هزار میلیاردی و مدیریت موقت آن به قوه قضاییه محول و مالکیت آن از بانک ملی به بخش خصوصی دیگر واگذار شده است.

 

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ پاس همدان از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان فولاد ب خوزستان بود، که در پایان تیم پاس ۲ بر یک حریف خود را شکست داد.

 گل‌های تیم پاس را رضا حسینی در دقیقه ۵۰ و نادر هوشیار در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

تک گل فولاد ب خوزستان را هم امیرحسین لارزی دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی زد.

تیم پاس همدان با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و به رده ششم جدول گروه اول صعود کرد.

تیم آریان همدان هم که با ۳۱ امتیاز در رده هفتم گروه دوم قرار دارد، از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه فردا، ۱۱ اردیبهشت در بندرعباس میهمان تیم رده ششمی و ۳۱ امتیازی فولاد هرمزگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی