Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد بجنورد گفت: امسال به دلیل تقارن مراسم اعتکاف با ایام نوروز، این مراسم در دانشگاه برگزار نخواهد شد.

حجت الاسلام حسین یوسفی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد واحد بجنورد در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: امسال اعتکاف دانشجویی در این دانشگاه برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی با بیان اینکه اعتکاف با ایام تعطیلات عید نوروز مصادف است، تصریح کرد: در این ایام دانشجویان در دانشگاه حضور ندارند و به طبع از برنامه اعتکاف استقبال نخواهد شد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد بجنورد ادامه داد: سال گذشته مراسم اعتکاف در دانشگاه برگزار شد؛ اما همان سال تصمیم بر این شد تا امسال برنامه اعتکاف دانشجویی در دانشگاه برگزار نشود.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به اینکه سال گذشته استقبال خوبی از اعتکاف دانشجویی انجام گرفته بود، اظهار داشت: سال به سال استقبال دانشجویان از مراسم اعتکاف بیشتر بود و دانشجویان علاقه بیشتری برای شرکت در این مراسم معنوی داشتند؛ اما امسال به دلیل تقارن مراسم اعتکاف با تعطیلات نوروز تصمیم بر عدم برگزاری آن گرفته شد.

وی در خصوص اجرای اردوهای راهیان نور تصریح کرد: یک اتوبوس خواهر و یک اتوبوس برادر به این اردوها اعزام خواهند شد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد بجنورد در خصوص تاریخ اعزام دانشجویان این دانشگاه به راهیان نور افزود: 15 اسفند برادران و 22 اسفندماه خواهران اعزام خواهند شد که هر اردو 6 روز به طول خواهد انجامید.

حت الاسلام یوسفی در پایان با بیان اینکه راوی و مبلغ در این اردوها دانشجویان را همراهی خواهد کرد، تصریح کرد: هر دانشجو مبلغ 500 هزار ریال پرداخت می کند و مابقی خرج بر عهده دانشگاه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۷۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ مصادف با روز جهانی روانشناس و مشاور، آئین بزرگداشتی به مناسبت این روز جهانی با حضور اساتید گروه روانشناسی و دانشجویان، مسئولان دانشگاه و مهمانانی برجسته در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور گسترده دانشجویان برگزار شد، برنامه‌های متنوعی اجرا و موجب ایجاد شور و شعف در بین حاضرین شد.

این مراسم هر ساله به پاس گرامی‌داشت زحمات و تلاش‌های اساتید و دانشجویان گروه روانشناسی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

علی ابراهیم‌نژاد شیروانی، دبیر انجمن علمی روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با تشریح برنامه‌های اجرا شده توسط این انجمن، افزود: برنامه‌های متعدد آموزشی و فرهنگی در جهت افزایش توان علمی دانشجویان با همکاری اساتید گروه، اجرا شده است.

وی ادامه داد: آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس در واحد بابل با استقبال گسترده دانشجویان مواجه شد و این موضوع سبب می‌شود تا برنامه‌های این چنینی را بیشتر در دستور کار داشته باشیم.

خبرنگار: خلیل قنبری

انتهای پیام/

کد خبر: 1228835 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است