Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید مرادی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: بیش از40 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان در قالب سومین اردوی دانشجویی ایران مرز پرگهر دانشجویان از بزرگترین کارخانه لاستیک سازی شرق کشور در کویر‌تایر در شهرک‌صنعتی بیرجند بازدید کردند.
مرادی با بیان اینکه هدف از برگزاری این اردو آشنایی دانشجویان و دانشگاهیان با صنعت استان است، افزود: دانشجویان در این طرح از نزدیک با کلیه قسمت های خط تولید و نظر کارشناسان در هر بخش آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی اردوهای ایران پر‌گهر را تلاش برای ارایه مدل مناسب با رشته‌های تحصیلی و پروژه های علمی و صنعتی دانشجویان دانشگاهیان عنوان کرد و ادامه داد: دانشجویان در این بازدیدها به صورت مستقیم و بدون واسطه از نزدیک با مراکز‌علمی، فرهنگی و تاریخی آشنا می‌شوند و این امر تاثیر مستقیمی در اعتماد ‌به نفس آن‌ها خواهد داشت.
مرادی تصریح کرد: این اردو به همت مرکز گردشگری دانشجویان ایران و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.
گفتنی است؛ این واحد تولیدی در کیلومتر 12 جاده بیرجند-خوسف با اشتغال بیش از 1200 نفر بعنوان بزرگترین واحد تولیدی و صنعتی استان به‌شمار می‌رود و از نوآوری و فناوری‌های جدید برخوردار است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۷۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد

عصر امروز دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد به همراه رئیس شبکه بهداشت، رئیس اداره صمت و رئیس اداره محیط زیست از روند تولید رب گوجه فرنگی در ۳ کارخانه بازرسی کرد.

حامد عمرانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: این بازدید با هدف حفظ و حراست از حقوق عامه و نظارت بر رعایت سلامت و بهداشت در روند تولید رب گوجه فرنگی در این ۳ کارخانه صورت گرفت.

وی افزود: در این بازدید با بررسی میدانی که صورت گرفت، خوشبختانه وضعیت سلامت و بهداشت تولید محصول رب گوجه در ۲ کارخانه، نسبتا مناسب بود؛ اما یک کارخانه دارای نواقص بهداشتی بود که به صورت حضوری در همین بازدید اخطار رفع آن نواقص، کتبا به تولید کننده ابلاغ شد.

عمرانی تاکید کرد: نظارت بر سلامت و بهداشت عمومی در عرصه تولید از اولویت های دستگاه قضایی است و با کسانی که اقداماتشان حسب گزارش کارشناسی ادارات متولی، تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی محسوب شود، برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد