Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - یوپ هاینکس، سرمربی تیم بایرن مونیخ بعد از پیروزی 5-0 مقابل بشیکتاش در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی، به تمجید از توماس مولر پرداخت که دو گل به ثمر رساند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، بایرن مونیخ با گل های مولر (2)، لواندوفسکی (2) و کومان موفق شدند از سد حریف 10 نفره خود عبور کنند و حالا می توان گفت که با این نتیجه صعود تیم آلمانی به مرحله یک چهارم نهایی مسجل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاینکس در این باره گفت:

نحوه آماده سازی بازیکنان برای چنین مسابقاتی واقعاً جالب است. اگر به توماس مولر نگاه کنیم، واقعاً فوق العاده است. او می داند که لیگ قهرمانان تورنمنت خاصی است و باید عملکرد خاصی داشته باشیم. فکر می کنم اگر توماس به مدت 5 هفته مصدوم نبود می توانست حتی گل های بیشتری به ثمر برساند چون به عنوان یک بازیکن، عملکرد قدرتمندی ارائه می کند و همیشه به سایر بازیکنان انگیزه می دهد.

او بازیکنی است که به خوبی در تیم جا افتاده و نقش مهمی در سیستم ما دارد. او می تواند از هیچ، موقعیت گل بسازد مثل گل اول یا دوم که در بازی مستقیم خود موفق ظاهر شدیم. با واکنش های سریع، در زمان و جای مناسبی قرار داشت و این مولر همیشگی است. او قادر به انجام چنین کار هایی است.

وی در مورد 14 پیروزی متوالی تیمش در تمامی رقابت ها و دیدار برگشت مقابل بشیکتاش نیز گفت:

در لیگ قهرمانان برای هر تیمی بازی با 10 نفر بسیار سخت است. هنوز هم معتقدم که بشیکتاش تیم بسیار خوبی است و بازیکنان باتجربه زیادی دارد که در سراسر اروپا بازی کرده اند. خیلی خوشحالم که مقابل چنین تیمی انقدر راحت پیروز شدیم. هنوز هم به طور معمول برای دیدار برگشت آماده خواهیم شد. در لیگ قهرمانان هرگز نمی توانید خطر کنید. به نظرم دو نیمه متفاوت را شاهد بودیم. در نیمه اول سرعت زیادی در بازی ما مشاهده نمی شد، پاسکاری ما تعطیل بود و این به بشیکتاش اجازه می داد که بیشتر حمله کند.

گل اول قبل از پایان نیمه اول به ما برتری روانی داد و در نیمه دوم بایرن مونیخ متفاوتی را شاهد بودیم. چند گل فوق العاده به ثمر رساندیم و فوتبال خوبی ارائه کردیم. مسلماً از عملکرد تیم راضی هستم.

درست قبل از پایان نیمه اول، روبن به جای خامس وارد میدان شد که هاینکس در مورد این تعویض هم گفت:

او در عضله ران خود احساس گرفتگی می کرد. فردا مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

1771

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: امشب، شب لورکوزن بود و در کل امسال، سال لورکوزن است

پس از شکست ۲-۰ آاس رم مقابل بایرلورکوزن در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، دنیله ده روسی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی رم در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:

ما مقابل یک تیم قدرتمند بازی کردیم و اگر آنها گل اول را بزنند، به دلیل نحوه مدیریت توپ، بازگشت به بازی دشوار می شود. بعد از گل کمی بی نظم و عجول شدیم.

عملکرد کلی به درستی انجام شد. من نیمه اول را دوست داشتم. سریعا توپ را از آنها پس می گرفتیم. دقیقا همه چیز طبق برنامه پیش رفت، به جز اینکه گل اول را آنها زدند. 

آیا اشتباه کارسدورپ برای رم گران تمام شد؟ لحظات همیشه تعیین کننده هستند، اما بی انصافی است اگر امروز انگشت اتهام را به سمت کسی بگیریم. اشکالی ندارد، اشتباه هم بخشی از بازی است. همه ما با هم از این وضعیت خارج می شویم، هنوز بازی برگشت باقی مانده است.

در آخرین دقایق، ۲ فرصت باورنکردنی را از دست دادیم. امشب، شب آنها بود و در کل امسال، سال آنهاست. شاید در بازی برگشت اوضاع تغییر کند. من اعتقاد زیادی دارم، بدیهی است که دشوار خواهد بود، اما بیایید تسلیم نشویم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • شوخی توماس مولر با لهجه جیمی کرگر: خوشحالم که متوجه سوالت شدم! / زیرنویس فارسی
  • آلونسو: هنوز کار زیادی برای انجام دادن باقی مانده است
  • مورد جالب رئال مقابل کادیز: کورتوا یک نیمه بازی می‌کند!
  • ده روسی: امشب، شب لورکوزن بود و در کل امسال، سال لورکوزن است
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • ربیعی: در فولادشهر مهمان نساجی بودیم!
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • توماس مولر: در مقابل رئال مادرید در هر دقیقه از بازی باید حواستان جمع باشد (زیرنویس فارسی)