Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@14:03:58 GMT

بدون نقاب با دختر سیبیلوی طرفدار فوتبال

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۱۷۳۸۱

بدون نقاب با دختر سیبیلوی طرفدار فوتبال

دختری سیبیلوی استادیوم آزادی در جدال پرسپولیس و تراکتورسازی، اینبار بدون نقاب و گریم در استادیوم جاسم بن حمد به حمایت از تیم محبوبش پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، "زهرا" آرزوی خود را جمع کرد و از آبشار لونک در بکرترین منطقه توریستی گیلان راهی آزادی شد. با گریمی که حتی خانواده‌اش هم نتوانستند او را بشناسند و تماشاگر جدال پرسپولیس و تراکتور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دخترک گیلانی طرفدار پرسپولیس بعد از آن بازی و با توجه به انتشار عکس‌هایش در صفحه مجازی به دختر سیبیلوی فوتبال ایران معروف شد. 


در روزهای که همچنان بعد از گذشت نزدیک به یک سال از وعده‌های انتخاباتی در خصوص ورود بانوان به استادیوم‌ها می‌گذرد، این حضورهای پررنگ که از سوی او و همچنین برخی طرفداران بانوی دیگر در استادیوم‌ها با گریم‌های عجیب و غریب به یک اپیدمی جالب و البته پرخطر تبدیل شده است.


زهرا که پیش از این یک بار از سوی ماموران گیت استادیوم آزادی در جدال پرسپولیس و گسترش فولاد با ممنوعیت وارد شدن مواجه شد و البته رافت آنها باعث شد تا بدون مشکل و اقدام قانونی در این رابطه تنها به سمت منزل دیپورت شود، اینبار یک تصمیم جنجالی و البته بدون خطر در پیش گرفت؛ حضور در دوحه و اولین تجربه حمایت آسیایی از شاگردان برانکو ایوانکوویچ.

 


دخترک سیبیلوی طرفدار پرسپولیس در حالی عازم دوحه قطر شد که اینبار بدون مشکل و ممانعت خاصی نه تنها در تمرین این تیم حضور یافت که روی سکوها بدون نقاب و گریم عجیب و غریبش تمام سکوت چند سال اخیر خود را شکست و دیگر مجبور نشد برای پنهان ماندن جنسیت‌اش روی سکوها و نگاه‌های پر پرسش دیگر طرفداران تمام 90 دقیقه را سکوت کند و در پاسخ به سوالات و تهدید آنها مبنی بر عدم سکوت و تشویق تنها سرش را تکان دهد. او اینبار با تمام ابزار و آلات مربوط به تشویق شامل مچ بند، شال، کلاه و بوق و ... به جای تمام طرفداران بانوی پرسپولیس روی سکوی استادیوم جاسم بن حمد بوق زد و شعار سر داد. 


اکنون همه در لونک گیلان درباره زهرا صحبت می‌کنند و به واسطه نام زهرا و این اقدام جسورانه دیگر این منطقه زیبای توریستی از حالت بکر خود خارج شده است و دختر سیبیلوی طرفداران پرسپولیس هر چند با شکست دوحه سنگین تیمش دوحه را ترک کرد اما بزرگترین پیروزی دوران زندگی خود را با حضور بدون دغدغه در استادیوم جشن گرفت.

 

 

 


عکس: امیرحسین خیرخواه

پرسپولیس تهران طرفداران پرسپولیس

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۷۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به ایلات اسرائیل؛ اینبار «سرایاالأشتر» + فیلم

دریافت 28 MB

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شهر بدون چراغ قرمز در ایران کجاست؟
  • فیلم| صدام حسین در ورزشگاه آزادی | خشم کاربران از اقدام تماشاگر
  • حضور یک شهروند با گریم صدام حسین در استادیوم فوتبال! + فیلم
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • (ویدئو) زیباترین دختر ایران در استادیوم آزادی؛ ندا نویدی‌نسب بانوی پرسپولیسی کیست؟
  • بلیت نساجی - پرسپولیس نایاب شد
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • پایان پیکار‌های ووشو جوانان دختر مازندران در بابلسر
  • حمله به ایلات اسرائیل؛ اینبار «سرایاالأشتر» + فیلم
  • چند خطی برای اتفاقات پرسپولیس و سپاهان؛ ما را به خیر امیدی نیست، شر مرسان!