Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@13:17:33 GMT

درخواست یک نماینده برای برخورد قضایی اغتشاشگران

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۱۷۴۲۴

درخواست یک نماینده برای برخورد قضایی اغتشاشگران

نمایند مردم شاهین‌شهر در مجلس از قوه قضائیه خواست تا با برهم زنندگان آرامش مردم و از بین برندگان اموال آنان و مسببان شهادت چند نفر در درگیری دوشنبه شب تهران رسیدگی جدی کند.

خبرگزاری ایسنا: حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در اخطاری با استناد به اصل ۷۹ قانون اساسی گفت: ضد انقلاب سعی دارد با آشوب‌های چند شب گذشته در تهران عظمت راهپیمایی ۲۲ بهمن را تحت تاثیر قرار دهد که ما این اقدام را محکوم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس ادامه داد: از قوه قضائیه می‌خواهم که با برهم زنندگان آرامش مردم و کسانی که اموال آنان را نابود کردند و مسبب شهادت چند نفر از عزیزانمان شدند برخورد جدی کند.

وی همچنین در واکنش به سخنان حسن کامران که درباره بند الحاقی ۲ به تبصره ۱۱ سخن گفت، اظهار کرد: هر کس شاهین‌شهر را می‌خواهد بشناسد عزاداری روز‌های تاسوعا و عاشورای این شهر را که با حضور همه اقوام برگزار می‌شود را ملاک قرار دهد یا به حضور عظیم مردم این شهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن نگاه کند.

حاجی دلیگانی متذکر شد: مطالبی از تریبون مجلس بیان نشود که مردم شاهین‌شهر احساس کنند به آن‌ها در خانه ملت توهین شده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس همچنین بیان کرد: ما از ساکن شدن ایثارگران در شاهین شهر استقبال می‌کنیم، اما دعوتنامه‌ای برای کسی نفرستاده‌ایم. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003IRa

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۷۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: دولت کاری کرده که شرکت‌هایی که کار دانش‌بنیان نمی‌کنند، خودشان را دانش‌بنیان جا می‌زنند

به گزارش جماران؛ علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: اخیرا حمایت‌های دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان، باعث شده است که برخی مجموعه‌ها علی‌رغم این که دانش‌بنیان نیستند و فعالیت دانش‌بنیان نمی‌کنند، به اسم شرکت دانش‌بنیان فعالیت می‌کنند. 

سلیمی همچنین مردمی‌سازی‌ اقتصاد را نیازمند راهکارهایی برای اجرا دانسته و گفت: برای مشارکت مردم در جهش تولید باید اقتصاد را به مردم واگذار کرد. به این منظور باید قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی به صورت دقیق اجرایی شود. متاسفانه امروزه معمولا واگذاری‌ها به مجموعه‌های شبه‌دولتی یا خصولتی صورت می‌گیرد، در حالی که باید به معنای واقعی به مردم واگذار شده و دولت تنها سیاست‌گذاری و نظارت کند.

دیگر خبرها

  • نماینده اصفهان: اگر برای فرونشست چاره‌ای نشود، باید شهر را ترک کنیم
  • یک نماینده: FATF و برجام بر اساس فرهنگ غربی‌هاست
  • طرح نماینده مجلس برای FATF، برجام و سند ۲۰۳۰: آنها را بومی کنیم!
  • نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند ۲۰۳۰ را در کشور بومی کنیم!
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی انجام می‌شود
  • نماینده مجلس: دولت کاری کرده که شرکت‌هایی که کار دانش‌بنیان نمی‌کنند، خودشان را دانش‌بنیان جا می‌زنند
  • دیدار نوروزی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ارومیه
  • ضرورت واردات خودرو
  • نماینده مجلس: برخورد مقتدر با مفسدین اقتصادی اثر بازدارندگی بر جامعه دارد
  • نماینده مجلس: کلید جهش تولید عمل به سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی است