Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-02@02:32:13 GMT

برگزاری یادواره شهدا در گیلان

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۱۷۹۷۵

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، مرکز گیلان  یادواره سرداران و۲۵۰ شهید  والامقام‌ شفت در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
فرمانده سپاه قدس در این مراسم با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و جانباختگان سانحه هوایی گفت : فاطمه زهرا سلام الله علیها الگویی برای همه اقشار از جمله دختران و زنان جامعه است . سردار عبدالله پور  به لزوم الگوگیری از حضرت زهرا سلام الله تاکید کرد و افزود: فاطمه زهرا سلام الله درس ولایت مداری، همسر داری و فرزند داری را به ما آموخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 230 شهید شهرستان املش ، 3 شهید گمنام این شهرستان و شهدای مدافع حرم گیلان هم برگزار شد .
سردار حمزه فلاح جانشین سپاه بیت المقدس استان کردستان در این مراسم گفت: ادبیات دفاع مقدس که سرشار از عشق به خدا و قرآن و اهل بیت است باید در جامعه تبیین شود و جوانان امروز جامعه اسلامی باید با ایثار و اخلاص و ازخودگذشتگی این جوانمردان آشنا شوند .
همچنین یادواره 23 شهید مسجد جعفری در صومعه سرا برگزار شد . حجت الاسلام سمیعی از روحانیان استان در این مراسم گفت : بالاترین ارزشها نزد خداوند شهادت است و ما هرچه داریم از خون پاک شهداست . 
یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای روستای شیخ محله صومعه سرا هم برگزار شد . سردار اهوازیان از فرماندهان دوران دفاع مقدس در این مراسم گفت: خون پاک شهدای مدافع حرم زمینه نابودی داعش را فراهم کرد و باعث شد تا ایران اسلامی به قدرت برتر منطقه تبدیل شود .  
یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس روستای کمامردخ فومن برگزار شد . حجت الاسلام والمسلمین کریمیان از استادان حوزه و دانشگاه در این مراسم گفت: امروز ایران اسلامی به همت خون شهدا  به امنیت رسیده و به قدرت بزرگ منطقه تبدیل شده است و هیچ دشمنی جرات تجاوز به میهن اسلامی ما را ندارد . 


منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر شهرضا

به گزارش خبرگزاری صداو سیما، مرکز اصفهان؛ فرماندار شهرستان شهرضا در این یادواره گفت: جامعه کارگری ما در گام دوم انقلاب و در جنگ تمام عیار اقتصادی با میدان داری در عرصه تولید به جنگ دشمن رفته اند و حماسه‌ای ماندگار در تاریخ اقتصادی کشور ثبت کردند.
سید امیر جعفری افزود: جامعه کار و تولید شهرستان شهرضا ۷۳ شهید تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کرده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر شهرضا
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • حرکت کاروان میقات
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند