Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-08@22:43:35 GMT

کارهای عجیب انجام دادن بازیگری نیست

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۱۷۹۹۴

صراط: حمیدرضا آذرنگ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که امسال با فیلم "تنگه ابوقریب" در جشنواره فیلم فجر حاضر شده بود درخصوص حضور خود در این گفت: تاثیراتی که جنگ در جهان داشته همواره موحش و دردناک بوده و خواهد بود. امروز در جهان همچنان جنگ قربانیان فراوانی را می گیرد و از نظر من مسئولین فرهنگی ما باید در نشان دادن تصویری درست از زمان دفاع مقدس بیش از پیش کوشا باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش میزان، وی در همین راستا ادامه داد: حضور من در این فیلم از نگاه اول به خاطر فیلمنامه و بعد از آن ساختار و گروه حرفه ای بود که در کنار یکدیگر به تولید اثری همچون تنگه ابوقریب منجر شد.

بازیگر فیلم "قاتل اهلی" درباره احتمال برداشت فیلم "سرو زیر آب" از نمایشنامه ای نوشته خودش افزود: من در ابتدا فیلمنامه "سرو زیر آب" را خواندم و باشه آهنگر که از دوستان صمیمی و عزیز من است برای بازی در این فیلم به من پیشنهاد داد که به خاطر همزمانی با یک نمایش نتوانستم آن را بپذیرم. در مورد اینکه شاید این فیلم برگرفته از نمایش "خنکای ختم و خاطره" باشد به نظرم این ایده درست نیست چون ممکن است در هر جای جهان دو نفر به اتفاقی مشترک فکر کنند و من اینکه بگویند داستان فیلم سرو زیر آب بر اساس نمایشنامه من ساخته شده را رد می کنم.

وی درباره دیده نشدن خود در سالهای حضور خود در جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: بحث جشنواره و قضاوت در جشنواره ها 99 درصد سلیقه است. من تجربه داوری در جشنواره های تئاتر را داشته ام. به طور قاطع می گویم اگر چهار داور جایشان عوض شود شک نکنید که تمامی برگزیدگان عوض خواهند شد و این نشان می دهد که انتخاب‌ها تا چه حد سلیقه ای است.

بازیگر سریال "جاده قدیم" شخصیت سازی هنوز در سینمای ایران تعریف درستی را نداشته و اثر نظرات داوران به سمت تیپ ها می رود. شما اگر به تاریخ جشنواره فیلم فجر نگاه کنید اکثر جایزه ها به شخصیت های خاصی مثل جنایتکار، دیوانه، نویسنده و یا این چنین نقش هایی داده شده است. هنوز سینمای ایران فکر می کند که انجام کارهای عجیب و فعل های خارق العاده بازیگری است در صورتی که بازیگری بیش از انجام دادن کار، کاری نکردن است و سینمای ایران راه طولانی برای رسیدن به این قضیه دارد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد

به گزارش همشهری آنلاین، پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در خانه سینما برگزار شد و این شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد دو فیلم را ثبت کرد. به این ترتیب قرار است فیلم سینمایی «تگزاس۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد از دوم خرداد روی پرده سینماها اکران شود. طبق اعلام شورا، پخش این فیلم بر عهده تهیه‌کننده فیلم است.

همچنین فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه‌کنندگی یوسف منصوری با پخش «بهمن سبز» به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز بعد از فیلم «تاوان» روی پرده می‌رود.

فیلم «عطرآلود» دو سال قبل در جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و مصطفی زمانی، هدی زین‌العابدین، کوروش تهامی، همایون ارشادی، حسام محمودی، سودابه بیضایی و شهروز ابراهیمی در آن بازی کرده‌اند.

هادی مقدم‌دوست سال ۱۴۰۱ پس از هفت سال، سومین فیلم سینمایی خود را با نام «عطرآلود» و به قلم حسین حسنی ساخت که یک ملودرام عاشقانه با ترکیبی از رنج، ترس و وجدان است و در ادامه سینمای مقدم‌دوست، چالش‌های یک زوج خوشبخت را در مسیر استحکام زندگی‌شان تصویر می‌کند.

در فیلم کمدی «تگزاس ۳» پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی و مهدی هاشمی بازیگران فیلم جدید اطیابی معرفی شده‌اند.

کد خبر 849660 منبع: ایسنا برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • استایل هانده ارچل بازیگر زن فیلم مست عشق در یک مهمانی استانبول (عکس)
  • جزئیاتی جالب درباره دنیای پرزرق و برق و باشکوه بازیگری بهرام افشاری
  • قصه شهرت و پایانش رنگ کهنگی نمی‌گیرد/ ترس‌ و تردیدهای یک ستاره
  • قصه شهرت و پایانش رنگ کهنه‌گی نمی‌گیرد/ ترس‌ و تردیدهای یک ستاره
  • جواد عزتی بازیگر «وحشی» هومن سیدی شد
  • انتشار شایعات عجیب درباره ریحانه پارسـا به دلیل یک کلیپ! | تصویر
  • تلفیق آگاهانه بازیگری و موسیقی در آثار نمایشی
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • پرفسور بالتازار چگونه دیده شد؟/ نقش جشنواره در افزایش انگیزه
  • رفاقت قدیمی‌ با سیروس میمنت باعث بازی‌ام در «نون خ» شد/ در کرمانشاه ۱۰۰۰ نفر تست بازیگری دادند