Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@00:23:06 GMT

علل سقوط هواپیما بعد از بررسی جعبه سیاه مشخص می شود

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۱۸۰۲۱

علل سقوط هواپیما بعد از بررسی جعبه سیاه مشخص می شود

خبرگزاری شبستان: عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به جلسه صبح امروزاین کمیسیون با وزیر راه و شهرسازی، گفت: در این جلسه علل و عوامل سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج مورد بررسی قرار گرفت .

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، شهرام کوسه غراوی، عضو کمیسیون عمران در حاشیه جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲اسفند ) با اشاره به جلسه صبح امروز کمیسیون عمران با عباس آخوندی برای بررسی حادثه سقوط هواپیما در جمع خبرنگاران ، گفت: در این جلسه مسائل مختلفی از جمله حادثه کشتی سانچی و سقوط هواپیمای آسمان به تفسیر صحبت شد و وزیر راه در خصوص دلایل سقوط هواپیما سخنانی ایراد کرد اما هرگونه اظهارنظر قطعی درباره دلایل سقوط را به پیدا شدن جعبه سیاه هواپیما موکول کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: وزیر راه در این جلسه درباره علل و عوامل سقوط هواپیما و حضور میدانی در منطقه که با مشارکت عوامل وزارت راه و شهرسازی، ارتش و سازمان‌های امدادی انجام گرفت، توضیحاتی ارائه کرد.

کوسه قراوی گفت: وزیر راه از یافتن پیکر بیش از ۳۰ نفر از جان باختگان سقوط هواپیما خبر داد و ابراز امیدواری کرد بقیه پیکرها به زودی پیدا شده و انتقال یابد.  

این عضو کمیسیون عمران مجلس با رد شایعات مطرح شده درباره تماس تلفنی یا زنده ماندن زخمیان سقوط هواپیما، گفت: اینکه عده‌ای شایعه کردند بعد از سقوط هواپیما تماس‌هایی از سوی مسافران با خانواده‌هایشان گرفته شده و یا مسافران زخمی، زنده مانده و به دلیل سرمای کوهستان جان باخته‌اند اصلا با عقل جور در نمی‌آید چرا که هواپیما با سرعت ۴۰۰، ۵۰۰ کیلومتر در ساعت به دیواره کوه دنا برخورد کرده و علاوه بر تکه تکه شدن هواپیما،پیکرهای مسافرین نیز دچار آُسیب جدی شده است.

وی با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ عذرخواهی در مسئولان گفت: سقوط پرواز تهران ـ یاسوج به هر دلیلی که اتفاق افتاده باشد باید هر چه سریعتر توسط مسئولان توضیحاتی در خصوص جزئیات آن داده شود و ازجامعه به خاطر این حادثه عذرخواهی به عمل آید.

پایان پیام/33

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه بررسی طرح آمایش سرزمین شهرستان میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جلسه هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان برای اجرای طرح آمایش سرزمین در شهرستان میاندوآب به ریاست فرماندار برگزار شد

بروزسانی و تطبیق سند آمایش سرزمین شهرستان میاندوآب با سند ملی آمایش سرزمین استان آذربایجانغربی با هدف ایجاد اشتغال پایدار و تربیت نیروی انسانی کارآمد در حوزه‌های اقتصادی، استفاده از پتانسیل‌های طبیعی برای توسعه کشاورزی، گردشگری، تقویت مدیریت و ارائه خدمات شهری مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

دیگر خبرها

  • روزگار سیاه فوتبال خوزستان، تیره‌تر از رنگ نفت؛ محکوم به سقوط!
  • سقوط ۲۶ پله ای افغانستان در میزان آزادی مطبوعات
  • کمیسیون اتحادیه اروپا علیه فیس‌بوک و اینستاگرام اقدام می‌کند
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری جلسه بررسی طرح آمایش سرزمین شهرستان میاندوآب
  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان
  • یک جنگنده اف - ۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • یک جنگنده اف-۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد