Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان شهر تهران می‌توانند برای شرکت در جشنواره دانشجویی «استارت‌آپی‌ها! به دیابت حمله کنید» طرح‌های خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم، با هدف کمک به ارتقای کیفیت زندگی بیماران دیابتی، چندی پیش فراخوان جشنواره دانشجویی «استارت آپی ها! به دیابت حمله کنید» با محوریت طراحی و ساخت سامانه‌های اعلام و هشدار قند خون از سوی پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم اعلام شده و دانشجویان دانشگاه‌های شهر تهران که علاقه‌مند به شرکت در این رویداد هستند، می‌توانند تا 31 فروردین 97 با مراجعه به پایگاه اینترنتی پژوهشگاه به آدرس emri.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tums.ac.ir اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب کنند.

دکتر عطااله پورعباسی، سرپرست مرکز ایده‌پروری و نوآوری پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم نیز ضمن اعلام این خبر گفت که همکاری این مرکز با صندوق شناسا که از نهادهای پیشرو در عرصه سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر است فرصت مناسبی برای پژوهشگران و کارآفرینان پژوهشگاه و سایر دانشگاه‌ها برای توسعه پژوهش‌های محصول‌محور و ارزش‌آفرین خواهد بود.

وی افزود: برنامه‌های جامع‌تری برای توسعه دامنه این همکاری تدوین شده که در آینده اعلام خواهد شد.

براساس مذاکرات و تفاهمی که میان مرکز ایده‌پروری و نوآوری پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران و شرکت سرمایه‌گذاری پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد(شناسا) وابسته به گروه مالی پاسارگارد انجام شد، این شرکت آمادگی خود را برای همراهی و حمایت از برگزاری رویداد کارآفرینی دانشجویی «استارت‌آپی‌ها! به دیابت حمله کنید» اعلام کرد.

جشنواره دانشجویی «استارت‌آپی‌ها! به دیابت حمله کنید» به همت مرکز ایده پروری و نوآوری پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران با ارسال فراخوانی از دانشجویان علاقه‌مند شهر تهران برای شرکت در جشنواره دانشجویی «استارت آپی ها! به دیابت حمله کنید» با محوریت طراحی و ساخت سامانه‌های اعلام و هشدار قند خون دعوت کرد.

شرکت شناسا که یکی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز فعال با تمرکز بر حوزه سلامت است تاکنون حمایت‌های خوبی را از طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه در این حوزه داشته است.

در مذاکرات صورت گرفته، مدیران شرکت شناسا با توجه به مأموریت خود مبنی بر شناسایی و کشف فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت، اجرای جشنواره «استارت‌آپی‌ها! به دیابت حمله کنید» را گامی موثر برای فعال کردن هسته‌های نوآوری و کارآفرینی در دانشگاه‌ها خوانده و ابراز داشتند که در روند برگزاری جشنواره و مراحل مختلف داوری، انتخاب و توانمندسازی استارت‌آپ‌های شرکت‌کننده و همچنین در شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری با پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم همکاری خواهند داشت.

مدیران شرکت شناسا تاکید کردند: جشنواره‌هایی از این دست قطعا باید ادامه یافته تا با شناسایی استعدادهای برتر کارآفرینی از میان دانشجویان زمینه را برای توسعه اشتغال و همچنین رفع نیازهای ملی بیش از پیش فراهم کنند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریاضی‌ها و انسانی‌ها استارت کنکور ۱۴۰۳ را زدند 

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزای علم و فناوری آنا، یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ نام نویسی کردند که ۶۳ درصد از آن‌ها زن و ۳۷ درصد مرد هستند.
 
در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر نام نویسی کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی هم اکنون پنجشنبه ۶ اردیبهشت در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی در حال برگزاری است. 

گروه علوم ریاضی با حضور ۱۲۸ هزار و ۳۶۲ داوطلب کمترین تعداد داوطبان در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند که ۳۷ درصد زن و ۶۳ درصد آقا هستند. 

۳۸۴ هزار و ۹۶۰ داوطلب در آزمون علوم انسانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که ۶۵ درصد خانم و ۳۵ درصد آقا هستند. 

امسال، آزمون دروس اختصاصی و سوابق تحصیلی داوطلب هر کدام ۵۰ درصد تأثیر قطعی دارند.

داوطلبان که در آزمون پذیرش دانشجو - معلم ثبت نام کرده اند باید علاوه بر پاسخ دادن به دفترچه‌های گروه آزمایشی اصلی باید به دفترچه سوالات تعلیم و تربیت اسلامی، هوش و استعداد معلمی شامل ۴۰ سوال در ۶۰ دقیقه پاسخ دهند.

تعداد سوالات و زمان پاسخگویی

 گروه آزمایشی علوم ریاضی: دفترچه شماره ۱ شامل ریاضی با ۴۰ سوال و ۷۰ دقیقه زمان پاسخگویی / دفترچه شماره ۲ شامل فیزیک و شیمی با ۶۵ سوال و ۷۵ دقیقه زمان پاسخگویی

گروه آزمایشی علوم انسانی: دفترچه شماره ۱ شامل ریاضی، زبان و ادبیات فارسی، علوم اجتماعی و روانشناسی با ۸۰ سوال و ۸۵ دقیقه زمان پاسخگویی / دفترچه شماره ۲ شامل زبان عربی، تاریخ، جغرافیا، فلسفه منطق و اقتصاد با ۸۰ سوال و ۷۵ دقیقه زمان پاسخگویی

در اولین روز از نوبت اول کنکور سراسری یعنی صبح امروز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت، داوطلبان ریاضی و علوم انسانی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند، عصر امروز رقابت داوطلبان گروه هنر و زبان‌های خارجه آغاز خواهد شد. 

صبح روز فردا، ۷ اردیبهشت نوبت اول کنکور سراسری با رقابت داوطلبان تجربی به پایان می‌رسد.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور، ۶۲۴ حوزه امتحانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • ‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • ریاضی‌ها و انسانی‌ها استارت کنکور ۱۴۰۳ را زدند 
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • در سال ۲۰۲۳ بیش از ۸۰ درصد مخاطرات هواشناسی سیل و توفان بود
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی