Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین نقوی حسینی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در تشریح نشست صبح امروز این کمیسیون با تعدادی از مقامات امنیتی و اطلاعاتی در خصوص حوادث تلخ خیابان پاسداران تصریح کرد: در پی این حوادث بسیار دردناک و تاسف بار در منطقه پاسداران، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی صبح امروز جلسه ای فوق العاده تشکیل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این جلسه که با حضور مسئولان انتظامی و امنیتی برگزار شد، کل ماجرا کالبد شکافی و گزارشی از تلاش های نیروی انتظامی طی هفته های گذشته در این ماجرا به نمایندگان این کمیسیون ارائه شد.
نقوی حسینی ادامه داد: بر این اساس نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای حل این موضوع از طریق گفتگو و مذاکره به کار گرفت تا ماجرا را طوری مدیریت کند که مشکلی برای دراویش پیش نیاید همچنین مسئله امنیتی نیز رخ ندهد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: طبق این گزارشها باید حساب گروه افراطی را که تحت پوشش دراویش چنین ماجرایی را رقم زدند با بقیه دراویش جدا کرد.
وی یادآور شد: این گروه افراطی با گروههای ضدانقلاب و معاند مرتبط بودند و با رفتارهای خصمانه و خشونت آمیز همراه با سلاح هایی چون چماق، قمه و حتی سلاح گرم و بدون توجه به گفتگوها دست به چنین اقداماتی زدند.
نقوی حسینی با اشاره به خساراتی که در این اتفاق به اموال عمومی و مردم وارد شد گفت: برای نیروی انتظامی برخورد با چنین موضوعی کاری نداشت و بنا داشت که موضوعات را از طریق گفتگو ، مذاکره و منطق حل کند و حتی از هیچ نوع سلاحی استفاده نشد .
وی افزود: با توجه به اینکه ماموران نیروی انتظامی مظلومانه به شهادت رسیدند لذا پس از بی توجهی این گروه افراطی در کمتر از 20 دقیقه کل ماجرا توسط نیروهای انتظامی جمع و امنیت در منطقه برقرار شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: در حال حاضر امنیت کامل در منطقه پاسداران برقرار است و نیروی انتظامی نیز با هرگونه عوامل ناامن سازی برخورد قاطع خواهد کرد.
نقوی حسینی خاطرنشان کرد: کمیسیون امنیت ملی ضمن تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی به خانواده های شهدای این ماجرا تسلیت گفت و همچنین به این گروه افراطی نیز اخطار داده شد که با هرگونه اقدامات خشونت گرایانه برخورد قاطع می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۳ دستگاه آزمایشگاهی خارجی قاچاق به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال در بازرسی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از یک آزمایشگاه در شهرستان نجف‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: با انجام اقدامات و تحقیقات گسترده میدانی توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی در شهرستان نجف‌آباد مشخص شد فردی در حال ساخت و راه‌اندازی یک شرکت تولیدی مربوط به تجهیزات پزشکی بوده و اقدام به انبار کردن تعدادی دستگاه آزمایشگاهی به‌صورت انبوه کرده است که رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات تخصصی و با شناسایی محل مورد نظر، مأموران انتظامی به همراه کارشناسان سازمان غذا و دارو به آنجا اعزام و طی بازدید و بازرسی به عمل آمده موفق به کشف ۳ دستگاه آزمایشگاهی خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های قاچاق کشف شده برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: با شناسایی فرد متخلف، اقلام کشف شده تحویل سازمان غذا و دارو و در این خصوص پرونده قضائی تشکیل که در حال رسیدگی است.

کد خبر 751165

دیگر خبرها

  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند
  • کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق
  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • تشدید برخورد با خودرو‌های هنجارشکن در میاندوآب