Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر بهداشت با اشاره به اینکه ۴۷ درصد مردان ایرانی دچار چاقی شکمی هستند، گفت:‌ این مسئله عامل اصلی بیماری‌های قلبی و عروقی بوده و کلید مبارزه با آن ورزش است.

به گزارش ایلنا، علیرضا رئیسی در حاشیه دومین کنگره سلامت مردان اظهار داشت: موضوع سلامت مردان که یکی از اجزای آن مسئله ناباروری است، بسیار مبهم بوده و در حال حاضر دغدغه این است که مردان برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان‌شان کمتر به پزشک مراجعه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه میزان ناباروری در کشور حدود 20 درصد است،گفت: بر اساس‌تحقیقات انجام‌گرفته بخش زیادی از ناباروری مربوط به حوزه مردان بوده و سبب بروز مشکلاتی برای زوج‌ها شده است.

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: پیش از این علت اصلی این مشکل گران بودن درمان ناباروری بود ولی اکنون عدم مراجعات مردان سبب مشکلات شده است به‌طوری‌که نه تنها در ناباروری بلکه در موضوعاتی همچون عفونت‌های مرتبط با مردان، این افراد کمتر از 27 درصد به پزشک مراجعه می‌کنند که سبب ناباروری آنها خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حوادث و عوامل خطر برای مردان بیشتر از زنان است، گفت: 47 درصد مردان دچار چاقی شکمی هستند و این در حالی بوده که زنان بیشتر از مردان چاق بوده ولی چاقی شکمی مردان بیشتر است.

رئیسی اضافه کرد: چاقی شکمی عامل اصلی بیماری‌های قلبی و عروقی بوده و کلید مبارزه با آن ورزش است.

معاون وزیر بهداشت اضافه کرد: 56 درصد مردان ایرانی کم‌تحرک‌اند، درحالی‌که این مسئله بر روی سلامت آنها بسیار تأثیرگذار است و باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیگنال بانک مرکزی به بازار ارز/ استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد

به گزارش خبرآنلاین ،محسن کریمی معاون بین‌الملل بانک مرکزی در حاشیه اجلاس بانک توسعه اسلامی گفت: در این اجلاس زمینه‌ای فراهم شد تا با مقامات و بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف گفت‌وگو کنیم.

صدا و سیما در خبری نوشت:معاون بین‌الملل بانک مرکزی ادامه داد: روابط پایدار پولی – بانکی ایران و عربستان در دستور کار تهران و ریاض قرار گرفت.

او افزود: در نتیجه این مذاکرات، اتفاقات خوبی در خصوص گشایش منابع مسدود شده ما صورت پذیرفت که در آینده خبرهای خوبی ارائه می‌شود.

کریمی تاکید کرد: برای حج عمره در روزهای گذشته از منابع مسدودشده کشور مبالغی به کشور عربستان منتقل شد که علاوه بر حل مشکل حجاج، منابع کشور نیز آزاد شده است.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901485

دیگر خبرها

  • مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد
  • بررسی میزان موفقیت درمان ناباروری با IVF در ایران
  • سیگنال بانک مرکزی به بازار ارز/ استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد
  • درمان ناباروی با IVF در ایران چقدر موفقیت‌آمیز است؟
  • ۴۰ درصد افراد نابارور بچه دار می‌شوند
  • درمان ناباروی با IVF در ایران چقدر موفقیت‌آمیز است؟ |‌ احتمال بارداری از یک ماه تا یک سال پس از ازدواج چند درصد است؟
  • ۳۵ تا ۴۰ درصد از افرادی که از روشهای IVF برای درمان ناباروی اقدام می کنند بچه دار می شوند 
  • درصد موفقیت درمان ناباروی با روش IVF در ایران