Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: جزئیات مراسم تشییع و تدفین شهید مدافع حرم «سردار مصطفی زاهدی بیدگلی» اعلام شد.

رحمت الله کریمشاهی مسؤول ستاد بزرگداشت شهید مدافع حرم مصطفی زاهدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم سردار مصطفی زاهدی بیدگلی روز پنج شنبه ۳ اسفندماه در آران و بیدگل برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: پیکر این شهید والامقام ، در ساعت ۱۵ فردا از مصلای نماز جمعه آران و بیدگل به سمت حرم مطهر هفت امامزاده(علیهم السلام) تشییع و در جوار دو برادر شهیدش آرام می گیرد.

 

مسؤول ستاد بزرگداشت سردار شهید مصطفی زاهدی خاطر نشان کرد: مراسم وداع با این شهید والامقام هم ساعت ۱۹ امشب(۲ اسفندماه) در حرم باب المراد حضرت قاسم بن علی النقی(ع) آران و بیدگل برگزار خواهد شد.

 

کریمشاهی افزود: پیکر مطهر شهید مصطفی زاهدی بیدگلی شب گذشته از طریق پایگاه هوایی قدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد تهران شده است.

 

پاسدار شهید مصطفی زاهدی بیدگلی از رزمندگان پرافتخار دفاع مقدس که تاکنون سه بار افتخاری جانبازی در راه اسلام را داشت، هفته گذشته در عملیات پاکسازی گروهک تروریستی داعش در سوریه بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید و به همرزمان شهیدش پیوست.

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۹۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌های منتشر نشده از تشییع پیکر سید احمد خمینی

دیگر خبرها

  • تجربه آرامشی وصف‌نشدنی با سفر به آران و بیدگل
  • پیکر مرزبان شهید فردا ۲۹ اسفند در شهرستان جیرفت تشییع می‌شود
  • پیکر مرزبان شهید فردا ۲۹ اسفندماه در شهرستان جیرفت تشییع می‌شود
  • گازگرفتگی ۱۰ نفر توسط شغال مشکوک به هاری در نوش‌آباد + جزئیات
  • حمله شغال به ۱۰ شهروند نوش‌آبادی
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در تبریز
  • آموزش احیای محیط زیست به شهروندان آران و بیدگلی
  • تشییع پیکر شهید کوچکزایی در زابل
  • پهن شدن سفره افطاری در دبستان امام خمینی (ره) آران و بیدگل + فیلم
  • عکس‌های منتشر نشده از تشییع پیکر سید احمد خمینی