Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@05:19:06 GMT

تعادل بازار شب عید تخم مرغ، مرغ و گوشت قرمز

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۱۹۸۵۲

تعادل بازار شب عید تخم مرغ، مرغ و گوشت قرمز

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام از ورود ۱۰ هزار تن تخم مرغ با قیمت هر شانه ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان از اول اسفند خبر داد.

خبرگزاری صدا و سیما:مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام از ورود ۱۰ هزار تن تخم مرغ با قیمت هر شانه ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان از اول اسفند خبر داد.   حمید ورناصری با اشاره به اینکه واردات تخم مرغ به منظور تنظیم بازار و جلوگیری از نوسان قیمت این محصول پروتئینی انجام شده است، افزود: پس از شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان و کاهش میزان تولید تخم مرغ در کشور، شاهد افزایش قیمت این محصول بودیم، بنابراین وزارت جهاد کشاورزی مجوز واردات ۳۵۰۰ تن تخم مرغ را با همکاری بخش خصوصی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: با توجه به افزایش تقاضا در بازار شب عید و با مجوز وزارت جهاد کشاورزی شرکت پشتیبانی امور دام ۱۰ هزار تن تخم مرغ وارد کرده که در حال ورود و توزیع به بازار است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: بخش دیگری از نیاز بازار از محل تولید مازاد تخم مرغ که در سنوات گذشته صادر می‌شد تامین خواهد شد.
ورناصری گفت: وزارت جهاد کشاورزی به منظور حمایت از تولیدکنندگان و مرغداران کشور برنامه‌های حمایتی از واحد‌هایی که به علت شیوع آنفلوآنزا از مدار تولید خارج شدند اجرا می‌کند و عملیات جایگزینی جوجه‌های تخم گذار در این واحد‌ها در حال اجراست.

وی تاکید کرد: از اول اسفند عرضه وسیع تخم مرغ با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در سراسر کشور آغاز می‌شود و محدودیتی نیز برای واردات وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: با شروع فصل گرما میزان تقاضا برای تخم مرغ کاهش می‌یابد و به نظر می‌رسد وارداتی که تاکنون انجام شده است پاسخگوی نیاز بازار باشد.

ورناصری همچنین گفت: در بازار تهران با توجه به میزان تقاضای بالای روزانه ۱۰۰ تا ۱۱۰ تن تخم مرغ توزیع می‌شود.

وی میزان ذخایر گوشت مرغ را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: گوشت مرغ منجمد براساس تقاضای بازار هر استان تعیین شده است و در میادین میوه و تره بار و صنوف عرضه می‌شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: قیمت هر کیلو گوشت مرغ منجمد به صورت عمده ۵۸۰۰ تومان و قیمت هر کیلو گوشت مرغ منجمد برای مصرف کننده ۶۲۰۰ تومان تعیین شده است.

ورناصری افزود: براساس بخشنامه معاون اول رئیس جمهور ارگان‌ها و سازمان‌ها باید نیاز خود را از ذخایر گوشت مرغ شرکت پشتیبانی امور دام تامین کنند و این شرکت برای تامین نیاز آمادگی کامل دارد.
وی تاکید کرد: بازار گوشت مرغ آرام و متعادل است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام درباره بازار شب عید گوشت قرمز گفت: گوشت قرمز منجمد و گوشت تازه گوسفندی وارداتی موجود است و مصرف کنندگان می‌توانند هر کیلو لاشه را با قیمت ۳۳ هزار تومان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره بار تهیه کنند.

ورناصری افزود: گوشت تازه وارداتی علاوه بر لاشه بصورت قطعه بندی در ظرف‌های بسته بندی شده نیز با قیمت مصوب توزیع می‌شود.
وی تاکید کرد: هیچ گونه محدودیتی برای عرضه گوشت قرمز وجود ندارد. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003ISR

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تولید گوشت قرمز و مرغ در استان بوشهر کاهشی شد

سرپرست جهاد کشاورزی استان بوشهر از افزایش تولید گوشت قرمز و مرغ در استان خبر داد و گفت: با افزایش تولید گوشت دام و طیور قیمت این محصولات در استان بوشهر کاهشی شده است. - اخبار استانها -

مرتضی بحرانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به اینکه قیمت محصولات پروتئینی در استان روند کاهشی گرفته است، اظهار داشت: تولید گوشت مرغ در سال 1402 به بیش از 39 هزار تن رسید.

وی با اشاره به جوجه‌ریزی 1.7 میلیون قطعه در واحدهای مرغداری استان بوشهر گفت: در فروردین ماه امسال عملیات جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان به میزان یک‌میلیون و 740 هزار قطعه جوجه انجام شده که تا اواخر اردیبهشت تولیدات آن وارد بازار می‌شود.

سرپرست جهاد کشاورزی استان بوشهر ظرفیت مرغداری‌های استان را 7 میلیون قطعه جوجه دانست و بیان کرد: در استان بوشهر 218 واحد مرغداری فعال است که بر اساس برنامه زمان‌بندی در تولید گوشت مرغ فعالیت می‌کنند.

بحرانی از افتتاح کشتارگاه دام بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: کشتارگاه بزرگ و مهم استان بوشهر مراحل ساخت آن رو به پایان است که پیش‌بینی می‌شود تا 2 ماه آینده وارد مدار بهره‌برداری شود.

وی از کاهشی شدن قیمت گوشت مرغ و قرمز در استان خبر داد و اضافه کرد: با افزایش تولید گوشت دام و طیور قیمت این ‌محصولات در استان بوشهر کاهشی شده است.

سرپرست جهاد کشاورزی استان بوشهر افزایش سطح کشت گلخانه‌ها را از برنامه‌های مهم امسال دانست و اضافه کرد: استان بوشهر در تولید محصولات کشاورزی ظرفیت بالایی دارد و با افزایش سطح زیر کشت گلخانه‌ها تولید محصولات افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت قرمز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازار گوشت قرمز در مسیر نجومی شدن / قیمت جدید مرغ اعلام شد
  • وضعیت قرمز بازار گوشت
  • بازار گوشت روی موج قرمز
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • گوشت قرمز وارداتی در راه بازار | سرانه مصرف گوشت قرمز در کشور چقدر است؟
  • گوشت قرمز وارداتی در راه بازار/ سرانه مصرف گوشت قرمز در کشور چقدر است؟
  • آغاز عرضه گوشت قرمز تنظیم بازاری | این گوشت در کدام استان ها عرضه می شود؟
  • قیمت تولید گوشت قرمز و مرغ در استان بوشهر کاهشی شد