Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جزئیات ضرب و شتم پزشک، سوپروایزر و پرستار بیمارستان فارابی با خانواده یک متوفی را تشریح کرد.

کیانوش جهان‌پور با تایید ضرب و شتم پزشک، سوپروایزر و پرستار بیمارستان فارابی توسط خانواده یکی از بیماران فوت شده در این بیمارستان اظهار کرد: این حادثه عصر روز گذشته اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیمار فوت شده فردی ۶۵ ساله بوده که از استان خوزستان برای درمان در بخش روانپزشکی این بیمارستان بستری بود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بان اینکه این متوفی دارای ۱۱ فرزند بوده است، گفت: این بیمار در ادامه روند درمان مشکوک به "امبولی" بود که برای تشخیص بهتر و پیگیری درمان به بخش داخلی منتقل شد و علی رغم همه اقدامات صورت گرفته با توجه به مشکلات جسمانی دچار ایست قلبی و ریوی شد و پس از عدم پاسخگویی بدنش به عمل احیا جان باخت.

وی با بیان اینکه این بیمار در زمان بستری بودن در بخش داخلی چهار بار توسط متخصص ویزیت شده است، اظهار کرد: همراهان پس از اطلاع یافتن از مرگ پدرشان به کادر بیمارستان از جمله پزشک، سوپروایزر و پرستار بیمارستان فارابی حمله کرده و علاوه بر وادر آوردن آسیب جسمانی به این کادر بخش زیادی از تجهیزات بیمارستان از جمله دستگاه الکتروشوک خسارات زیادی را وارد کردند.

جهان‌پور با بیان اینکه حال عمومی پزشک و کادر پزشکی بیمارستان در حال حاضر مساعد است، افزود: باید توجه داشت که در گذشته نیز چنین اتفاقاتی وجود داشته که به دلیل عطوفت پزشکان تا انتها پیگیری نمی‌شد و این بار از دستگاه فقضایی درخواست داریم تا برخورد جدی در این زمینه داشته باشد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید

به گزارش خبرنگار مهر، رضا جعفری، صبح جمعه به خبرنگاران گفت: کبد زنده یاد امیرحسین ربیعی جوان ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که در اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه برای پیوند به شیراز منتقل و به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

وی افزود: امیرحسین چهار روز قبل در اثر سانحه تصادف به بیمارستان شهید باهنر منتقل و متأسفانه علیرغم تلاش‌های کادر درمان دچار مرگ مغزی شده بود که پس از تأیید مرگ مغزی و رضایت اهدا عضو از خانواده، کبد وی جهت پیوند به شیراز منتقل شد.

جعفری، با بیان اینکه تاکنون ۲۲۰ اهدای عضو در استان کرمان انجام شده است، تصریح کرد: باید از زحمات و تلاش‌های مسئول و هماهنگ کنندگان واحد فراهم آوری اعضای پیوندی کرمان، کادر جراحی، ارتوپدی و بیهوشی و کادر پرستاری بخش‌های جراحی و آی سی یو و همکاران اتاق عمل بیمارستان شهید باهنر تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: علاوه بر کبد، قسمتی از استخوان زانو وی نیز جهت ترمیم مشکل حرکتی زانو سه بیمار برداشته شد تا به این عزیزان پیوند زده شود.

کد خبر 6088976

دیگر خبرها

  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند