Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حمید دیمویی رئیس ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن استان اصفهان با بیان مطلب بالا، افزود: تاکنون برای واحدهای آسیب دیده و همچنین سه‌هزار و 28 مستاجر واحدهای تخریبی زلزله اخیر در شهرستان سرپل‌ذهاب تشکیل پرونده شده است.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن استان اصفهان کار بازسازی واحدهای تخریبی شهرستان سرپل ذهاب را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن استان اصفهان گفت: تاکنون یک هزار و 51 عدد کانکس به واجدان شرایط تحویل داده شد و عملیات عملیات آواربرداری سه هزار و 178 واحد مسکونی تخریبی نیز به پایان رسیده است.

دیمویی ادامه داد:  تاکنون 178 فقره پرونده‌های مالکان واحدهای احداثی و هشت هزار و 372 فقره پرونده‌های مالکان واحدهای تعمیری برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته ، 6 هزار و 316 واحد نیز برای دریافت تسهیلات تعمیری و 2 واحد شهری هم به منظور دریافت تسهیلات احداثی موفق به انعقاد قرارداد با بانک‌های عامل شدند.

رئیس ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن استان اصفهان گفت: یک هزار و 635 فقره پرونده برای مالکان و دوهزار و 985 فقره پرونده برای مستاجران، برای دریافت کمک بلاعوض اجاره بها (اسکان موقت) به ثبت رسیده است.

دیمویی ادامه داد: تاکنون نقشه سه‌هزار و 513 واحد مسکونی به نظام مهندسی و پنج‌هزار و 105 مورد هم به شهرداری شهرستان سرپل‌ذهاب برای اخذ پروانه ساخت معرفی شده است.

وی افزود: 10 هزار و 239 مورد پرداخت کمک بلاعوض اسکان موقت به مالکان و مستاجران واحدهای احداثی و تعمیری در سرپل ذهاب پرداخت شده است.

رئیس ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن استان اصفهان گفت: تا پایان بازسازی شهر زلزله زده سرپل ذهاب، در کنار مردم هستیم و تقاضا داریم زلزله زدگان با نیروهای مستقر در ستاد معین بازسازی اصفهان همکاری لازم را داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۰۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز

فرماندار سرپل‌ذهاب از آمادگی این شهرستان برای میزبانی از زائران یادمان بازی دراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، صدراله بابلی امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی‌دراز و یادواره شهدای این عملیات هر سال در اردیبهشت‌ماه در شهرستان سرپل ذهاب برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم امسال با توجه به برنامه‌ریزی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و شهرستان سرپل ذهاب آمادگی کامل برای اجرای این مراسم و میزبانی شایسته از زائران آن را دارد.

فرماندار سرپل‌ذهاب خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی برای این مراسم از سال گذشته آغاز و کمیته‌های شش‌گانه تشکیل و شرح وظایف آن‌ها مشخص و ابلاغ شده و با نظارت سپاه شهرستان تمام برنامه‌های مقدماتی اجرا شده و ما آماده میزبانی از رهروان شهدا هستیم.

بابلی یادآور شد: از مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در فراهم کردن مقدمات برگزاری مراسم تلاش کردند و همچنین از مردم شریف و مهمان‌نواز شهرستان که در این مراسم همراه و همدل ما هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی گفت: در سال گذشته ۴۰۰۰۰ نفر در این مراسم شرکت کردند و امسال نیز از تمامی ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف بسیج و مردم ولایت‌مدار کشور دعوت می‌کنیم که در این مراسم که مختص به شهدا است شرکت کنند.

کد خبر 748056

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن