Web Analytics Made Easy - Statcounter

روسای دانشگاه آزاد واحد امارات و دانشگاه دبی با هدف توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عیسی محمد بستکی رئیس دانشگاه دبی در این جلسه گفت: دانشگاه دبی یکی از ارکان‌های متعلق به اتاق بازرگانی و صنایع امارت است که به وسیله این نهاد در تمامی مراحل توسعه مورد حمایت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این دانشگاه در سال ۱۹۹۷ تاسیس و در سال ۲۰۰۶، سه میلیون فوت مربع برای ساخت این دانشگاه در شهر آکادمی بین المللی دبی از سوی نائب رئیس جمهوری، نخست وزیر امارات و حاکم دبی اختصاص و اتاق بازرگانی نیز مبلغ ۲۰۰ میلیون درهم معادل ۵۴ میلیون دلار برای ساخت آن در اختیار این دانشگاه قرار داد.

رئیس دانشگاه دبی تاکید کرد: این دانشگاه دارای رشته‌های بازرگانی، حقوق، مهندسی و برنامه‌های تکنولوژی ارتباطات است و در حال حاضر با بسیاری از دانشگاه‌های درجه اول اروپایی و آمریکایی همکاری‌هایی در زمینه‌های تبادل استاد و دانشجو و پروژه‌های مشترک دارد.

وی با اشاره به تشکیل کنسرسیوم دانشگاه‌های امارات عربی در سال ۲۰۱۴ گفت: در این کنسرسیوم ۱۸ دانشگاه حضور دارند که با ورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات به این کنسرسیوم همکاری علمی و پژوهشی میان دانشگاه‌ها افزایش می‌یابد.

محمدرحیم واثقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات نیز در این جلسه، گزارشی از تعداد فارغ التحصیلان، دانشجویان، استادان، رشته‌های تحصیلی، امکانات و توانمندی‌های این واحد دانشگاهی ارائه کرد.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات آماده هرگونه همکاری علمی و پژوهشی با دانشگاه‌های معتبر دنیا و دانشگاه دبی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۰۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ولیلودر تشریح این خبر افزود: دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در حوزه آزمایشگاه‌ها فعالیت‌های مؤثری انجام داده که برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی آزمایشگاه همکار غذا و دارو دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو با همکاری منطقه آزاد و راه‌اندازی آزمایشگاه تجزیه مواد غذایی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی برای ارائه خدمات به «مرز رازی» از نمونه‌های آن بوده که کمک شایانی به بازرگانان و تولیدکنندگان محسوب می‌شود.

وی درادامه گفت: اخذ مجوز مرکز آموزش همکار استاندارد دانشگاه آزاد اسلامی که به‌وسیله آن دانشگاه در آموزش دوره‌های تخصصی مدیران کنترل کیفی مراکز تولیدی استان مشارکت خواهد داشت و آزمایشگاه بتن واحدهای ارومیه، مهاباد و سلماس در حال شکل‌گیری بوده که از دیگر برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در حوزه آزمایشگاه‌هاست.

ولیلو در پایان گفت: کارگاه مرکزی ساخت و تولید قالب‌های صنعتی و قطعات مورد نیاز بخش صنعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی نیز راه‌اندازی شده است و اکنون در حال فعالیت است.

دیگر خبرها

  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری را به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی