Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا،‌ مهرعلیزاده گفت: با گروهی از امدادگران که در ارتفاعات دنا در حال تلاش برای انتقال اجساد سانحه هوایی مسیر تهران – یاسوج صحبت کردم، اعلام کردند که به دلیل شرایط بسیار بد جوی و وجود طوفان و برف در ارتفاعات دنا احتمال آسیب دیدن کوهنوردان در انتقال اجساد وجود دارد. قرار است اجساد یا به صورت کوله‌پشتی،‌ کولبر یا با کمک برانکارد به پایین انتقال داده شوند، اما در شرایط فعلی انتقال با کندی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: امکان استفاده از بالگرد برای انتقال اجساد وجود نداشت با وجود اینکه بالگردها در منطقه آماده هستند.

وی تصریح کرد: قطعات باقی مانده از هواپیما و اجساد در فاصله 200 متری از نوک قله دنا قرار گرفته‌اند و شیب این قله بسیار زیاد و خطرناک است. از دو مسیر شمال (پادنا) و از طرف مقابل (سی سخت) اجساد در حال انتقال یافتن به پایین است و کوهنوردان تا ساعاتی دیگر به پایین می‌رسند.

وی خاطرنشان کرد: 70 نیروی جدید شامل اعضای تکاوران ارتش و هلال احمر با 40 نیروی امدادگر که در شب گذشته در ارتفاعات فعالیت می‌کردند، جایگزین خواهد شد.

مهرعلی‌زاده اظهار کرد: به میزان 2،‌ 24 ساعت انجام عملیات نیاز است، اما این در شرایطی است که آب و هوا خوب باشد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۰۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتفاعات و روستاهای تکاب در چهل و نهمین روز بهار سفیدپوش شد

بارش برف در ۴۹ امین روز از فصل بهار ارتفاعات شهرستان تکاب را مجددا سفید پوش کرد و مردم این منطقه را به استفاده از لوازم گرمایشی و پوشیدن لباس زمستانی کرد.

علاوه بر ارتفاعات شهرستان تکاب روستاهای محال اوریات شامل آرپاچای، آغ اتاق و عرب شاهدر این شهرستاتن یز شاهد نزول برف بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903950

دیگر خبرها

  • اعزام خودروهای اطفایی به ارتفاعات بازی دراز
  • قیمت طلا به ۲۳۱۷ دلار رسید
  • افشای جنایتی دیگر از صهیونیست ها ؛ تصاویر خارج کردن اجساد از گور دسته جمعی در غزه + ویدئو
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
  • عشق به بارسلونا در خون او جاری است؛ ژاوی سیمونز می‌خواهد برگردد!
  • ارتفاعات و روستاهای تکاب در چهل و نهمین روز بهار سفیدپوش شد
  • ذوب شدن اجساد شهدای غزه با سلاح‌های ممنوعه ارتش صهیونیستی
  • ساعات دیوانه‌وار: فرار از در پشتی پارک‌دوپرنس!
  • انسولین با کمک فناوری نانو خوراکی می‌شود
  • حرکت تیم کشتی قوچان لاک‌پشتی است