Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@14:41:20 GMT

جنجال یک سگ در حزب سوسیال دموکرات آلمان

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۰۴۶۴

جنجال یک سگ در حزب سوسیال دموکرات آلمان

روزنامه سرشناس آلمانی بیلد در اقدامی جنجال برانگیز تصویری از یک سگ را که پرچم حزب سوسیال دموکرات آلمان روی او کشیده شده منتشر کرده و نوشت که این سگ یکی از اعضا و رای‌دهنده این حزب خواهد بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، روزنامه بیلد گزارش داد که در تاریخ ۶ فوریه درخواست صاحب این سگ را برای آنکه به عضویت حزب دربیاید ارائه کرده و برای او کارت عضویت صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کارت به جنسیت مونث این سگ اشاره شده و شغل او را نیز بیکار ذکر کرده و سن او را با احتساب سال‌های مخصوص یک سگ ۲۱ سال نوشته است.

یک سخنگوی روزنامه بیلد در بیانیه‌ای گفت: این اقدام قرار نیست نشان دهد که این سگ می‌تواند رای دهد بلکه با این کار می‌خواستیم نشان دهیم که آرای اعضای حزب سوسیال دموکرات چطور در معرض دستکاری و تقلب قرار دارند.

وی افزود: کسانی که می‌خواهند رای‌گیری را در ائتلافی بزرگ از طریق اقدامات مجرمانه هدف مداخله قرار دهند همین کار را می‌توانند انجام دهند.

قرار است همه اعضای این حزب در رای‌گیری پستی که روز سه‌شنبه آغاز شده شرکت کنند و این رای‌گیری در تاریخ ۲ مارس به پایان خواهد رسید.

رای‌گیری مربوط به توافق ائتلافی برای آلمان به عنوان بزرگترین اقتصاد اروپا است که می‌تواند آینده آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان را تعیین کند.

اگر اعضای حزب سوسیال دموکرات این توافق را رد کنند این حزب نخواهد توانست با محافظه‌کاران قدرت را تقسیم کند و احتمالا یک انتخابات جدید برگزار خواهد شد یا دولت اقلیت تشکیل می‌شود.

آندریا نالس که انتظار می‌رود در آوریل به عنوان رهبر حزب سوسیال دموکرات انتخاب شود در پاسخ به سوال روزنامه بیلد درباره اینکه آیا تقلب در این رای‌گیری امکان پذیر است گفت: یک سگ نمی‌تواند رای دهد و این حزب در صورتی که تقلبی درخصوص هویت یک عضو حزب انجام شده باشد برخورد قانونی خواهد کرد.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های گذشته در لیگ برتر جدال جالبی میان گرافیست‌های باشگاه‌های مختلف برپا شده و طرحی که منتشر می‌شود می‌تواند راهی برای کری خوانی باشد.

سپاهان نیز در این زمینه سابقه داشت و پیش‌تر برای بازی پرسپولیس از بازیکنان سابق سرخپوشان که در آن مقطع سپاهانی بودند استفاده کرد تا بازار کری‌ها در فضای مجازی داغ بشود.

در شرایطی که امسال هم بازیکنان زیادی در دو تیم هستند که سابقه پوشیدن پیراهن رقیب را دارند اما این‌بار سپاهان پوستر روز بازی را به دور از کری خوانی طراحی کرد.

سپاهان با استفاده از نمادهای دو شهر اصفهان و تهران فقط به اطلاع رسانی از زمان این بازی پرداخت تا حساسیتی در این خصوص به وجود نیاید‌.

دیگر خبرها

  • هشدار ۵۷ عضو کنگره آمریکا به بایدن درباره حمایت تسلیحاتی از تل‌آویو
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»
  • درخواست نمایندگان دموکرات از بایدن برای ممانعت از حمله به رفح
  • بازنگری در بودجه دانشگاه‌ها؛ طرح جمهوریخواهان برای فشار به دانشجویان ضدصهیونیستی
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • رهبر اکثریت سنای آمریکا اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین را محکوم کرد
  • جنجال جدید طلافروشان
  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال
  • پایانی بر واکنش‌ها به جنجال نصیری نیست حمله تازه از یک اصلاح‌طلب
  • ۱۰ شکاف بزرگ در روابط رژیم‌صهیونیستی با غرب طی جنگ طوفان الاقصی