Web Analytics Made Easy - Statcounter

سبزوار- ایرنا- مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی گفت: 26 درصد جمعیت روستایی این استان در قالب 138 هزار خانوار کشاورز روستایی و عشایری زیر پوشش این بیمه قرار دارند.

محمود کاظمی روز چهارشنبه در نشست شورای توسعه راهبردی بیمه اجتماعی روستاییان سبزوار افزود: تعداد خانوارهای مشمول بیمه مزبور در این استان 515 هزار خانوار روستایی و عشایری است که بیشترین جمعیت مشمول کشور را شامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه بر اساس سرشماری سال گذشته، خراسان رضوی با رشد سالیانه 6 دهم درصد بیشترین جمعیت روستایی کشور را دارد، اظهار کرد: چشم انداز صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، افزایش جمعیت بیمه شده از 26 به 40 درصد است.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی گفت: این صندوق در سه حوزه فوت، ازکارافتادگی و بازنشستگی در مجموع هفت هزار و 247 خانوار مستمری بگیر دارد.
کاظمی تصریح کرد: از این تعداد 2 هزار و 915 خانوار بازنشستگی پیش از موعد، سه هزار و 864 خانوار مستمری بگیر فوتی و 468 خانوار مستمری بگیر ازکارافتادگی هستند.
وی افزود: در شهرستان سبزوار نیز 9 هزار و 158 خانوار زیر پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار دارند که از این تعداد چهار هزار و 306 نفر در بخش مرکزی، 2 هزار و 865 نفر در بخش ششتمد و بقیه در بخش روداب بیمه شده اند.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی گفت: 97 کارگزاری در سطح استان برای پوشش و ارائه خدمت به روستاییان و عشایر فعال هستند.
از جمعیت 306 هزار نفری شهرستان سبزوار حدود 20 درصد در روستاها زندگی می کنند.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/7495/5132

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۰۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.