Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه شهرستان بافت در یادواره شهدای روستای چغارچوییه بیان داشت: شهدا را چراغ روشن مسیر راه حقیقت خواند و بیان داشت: شهدا مسیر حقیقت را به ما نشان دادند که چراغ و مسیر سعادت پشتیبانی از ولایت فقیه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اقطاع؛ یادواره شهدای روستای چغارچوییه شهرستان بافت در محل مسجد روستا با حضور مردم شهید پرور و امام جمعه و فرماندهی سپاه شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم باسخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مهدیزاده امام جمعه شهرستان و سرهنگ کردی فرمانده سپاه شهرستان شروع و با مدیحه سرای و سینه زنی و تجلیل از خانواده شهدا به پایان رسید.

در این مراسم، سرهنگ کردی فرمانده سپاه شهرستان بافت شهدا را چراغ روشن مسیر راه حقیقت خواند و بیان داشت: شهدا مسیر حقیقت را به ما نشان دادند که چراغ و مسیر سعادت پشتیبانی از ولایت فقیه است، شهدا برای ماندگاری و پیوست به لقاء الله و دفاع از ناموس و نظام به این راه قدم نهادند و ماباید از دستاوردهای انها و ولایت پشتیبانی کنیم و نگذاریم خون شهدا و راه شهدا فراموش گردد.

وی افزود: امروز دشمنان برای نابودی نظام و کشور خواب ندارند و هر لحظه در حین برنامه ریزی مداوم جهت این کار هستند و ما و شما باید هوشیار باشیم تا با بصیرت و ولایت پذیری فتنه شوم انها را دفع کنیم.

در ادامه حجت الاسلام مهدیزاده امام جمعه بافت در این مراسم، حضرت زهرا(س) را نشانه یک مومن ولایت پذیر و مدافع حریم ولایت دانست و اذعان کرد: ایشان برای خاطر دفاع از امام زمان وقتش به شهادت رسیدند و امروز ما باید از ایشان درس وفاداری و ولایت پذیری بگیریم و راه شهدا و معصومین را ادامه دهیم و با پشتیبانی از ولایت فقیه حربه های دشمنان را پشت سر گذاشته و انها را نابود سازیم.

وی اظهار داشت:شهدا دین خود را نسبت به انقلاب و نظام ادا کردند و ما نیز باید دین خود را با پشتیبانی از نظام و با بصیرت و رهرویی راه شهدا ادا کنیم، دشمنان در زمان حال نیاز به جنگ سرد ندارند و تنها باجنگ نرم و فرهنگی در حال مقابله با نظام و به فکر شکست ان هستند و راه مبارزه با حربه های انها هوشیاری و گوش به فرمان بودن از ولایت و بصیرت است الحمدلله مردم با هوشیاری و در صحنه بودنشان در تمامی روزهای مناسبتی انقلاب و نظام توانسته اند نقشه های شوم انها را به باد دهند و انها از فتنه های خود دست نمیکشند چرا که انها هدفشان نابودی نظام است و ما نیز باید مقابله به مثل کنیم.

درادامه چند تن از مداحان اهل بیت (ع) به مدیحه سرایی و نوحه خوانی در سوگ شهادت دختر نبی اکرم (ص) پرداختند و در پایان مراسم با سینه زنی و عزاداری به پیایان رسید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۰۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

برادر ارجمند و انقلابی جناب آقای قربانی نیا احتراما، درگذشت دایی مرحوم شما پیرغلام  سید و سالار شهیدان بوده اند را به شما و بیت معظمتان تسلیت عرض نموده و از خداوند غفار برای آن فقید غفران و بخشش الهی و برای همه بازماندگان آن عزیز صبر را خواستاریم.

انشالله روح پاک آن مرحوم در ایام شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی با خاندان پیامبر اسلام محشور شود.

 

منبع: پایگاه خبری شهدای ایران

دیگر خبرها

  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند