Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-29@19:03:22 GMT

برانکو بازیکنان پرسپولیس را تنبیه کرد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۰۷۱۷

باخت سنگین مقابل السد قطر باعث شد تا برانکو بازیکنانش را تنبیه کند و سرمربی این تیم اعلام کرد که بازیکنانش باید تاوان اشتباهات‌شان را پس بدهند.


به گزارش شریان نیوز،تیم فوتبال پرسپولیس بعد از باخت شب گذشته به السد قطر امروز اولین تمرین خود را انجام داد که در این تمرین برانکو سرمربی تیم، حتی به بازیکنان اصلی‌اش هم استراحت نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو معمولا در تمرینات روز بعد از بازی که حالت ریکاوری دارد به بازیکنان اصلی و بازیکنانی که به میدان رفته‌اند استراحت می‌دهد و آنها با دقایقی ریکاوری تمرین را ترک می‌کنند اما شکست 3 بر یک شب گذشته باعث شد تا سرمربی پرسپولیس امروز به بازیکنان اصلی‌اش هم استراحت نداده و آنها را هم در تمرین همراه با سایر بازیکنان دواند.

این در حالی است که برانکو به دلیل نتیجه سنگین شب گذشته دقایقی هم برای بازیکنان صحبت کرد. سرمربی سرخ‌پوشان به بازیکنان تیمش گفت:کاری به شرایط فنی بازی ندارم و نمی‌خواهم الان درباره آن حرف بزنم اما باید بدانید که بازی در لیگ قهرمانان آسیا چقدر سخت است. باید این مسابقات را خیلی جدی بگیریم.

وی در ادامه صحبت‌هایش هم اظهار داشت: در این رقابت‌ها هر اتفاقی که بیفتد باید تاوان آن را بدهیم. باید بدانیم که هر اشتباه در این مسابقات مجازاتی دارد که باید آن را بپردازیم. از بازی‌های بعدی باید با تمرکز بیشتری به زمین برویم و این نتیجه را باید فراموش کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، بازیکنان پرسپولیس بعد از تمرین در ساعت ۱۳ به وقت محلی ناهار را صرف کرده و سپس برای استراحت راهی اتاق‌های خود خواهند شد تا عصر امروز برای بازگشت به تهران راهی فرودگاه دوحه شوند.

 

منبع:خبرورزشی

دسته بندیورزشی برچسب هاپرسپولیسفوتبالتیمتمرینبازیکنسرمربیقهرمانان مطالب مرتبط ناراحتی عضو هیات مدیره استقلال از باخت پرسپولیس
پرسپولیس بعد از ۱۵۶ روز شکست خورد!
باشگاه پرسپولیس در انتظار حکم مربی کروات
استقلال، انتقام پرسپولیس را گرفت!
پیوس: انگار به پای بازیکنان وزنه بسته بودند/ طارمی سرش به کار خودش باشد
جُرم مسلمان و حکم بی اساس برانکو
دختری که این بار بدون سیبیل بازی پرسپولیس را تماشا کرد

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۰۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست