Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛رضا آریائی گفت: باغ وحش خرم آباد در مجتمع گردشگری این شهر در نظر گرفته شد و در هر مقطعی یک دستگاه اجرایی متولی نگهداری آن شد.

وی افزود: با وجود اینکه برخی موارد به حیوانات این باغ وحش خوب رسیدگی شده است، اما در برخی چندگانگی بین دستگاه‌های اجرایی باعث نبود متولی مشخص و ثابت رسیدگی به حیوانات باغ وحش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آریائی در ادامه افزود: این باغ وحش نیازمند رسیدگی جدی است و باید یک متولی مشخص برای آن تعریف شود که بحث درآمد زایی و نگهداری و رسیدگی به حیوانات آن پیگیری شود.

وی با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف حیونات این باغ وحش گفت: در راستای اجرای این طرح هزینه‌هایی شده و با وجود امکان درآمد زایی و ظرفیت گردشگری، باید این مجموعه تحت مدیریت قرار گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: شهرداری خرم آباد مسئولیت نگهداری این باغ وحش را از ۲۰ اسفند متقبل شده است.
وی افزود: تمام بحث‌های پزشکی و درمان وحوش این باغ وحش نیز بر عهده دامپزشکی استان است و در سال آینده نیز از محل منابع داخلی استان ردیفی برای این باغ وحش تعریف می‌شود.

انتهای پیام/د

شهرداری خرم آباد متولی مدیریت باغ وحش کاسیت شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد

ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر امور شهری استانداری لرستان گفت: شهردار نمونه براساس دستورالعمل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

عنایت میرزایی به تجلیل از شهرداران نمونه استان در آیین گرامی‌داشت شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و اظهار کرد: انتخاب شهردار برتر بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور و در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به این دستورالعمل تعداد شهرداران انتخابی بیش از یک شهرداری خواهد بود.

مدیرکل دفتر شهری استاندار گفت: با توجه به این دستور عمل در لرستان از ۷شهرداری تجلیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۷ شهرداری استان اردبیل ارتقای درجه پیدا کرد
  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد
  • رویدادهای فرهنگی برای «خرم‌آباد»
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۳ رسید
  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • با کیفیت ترین خودرو بعد از تسلا را برای حمل و نقل تهران انتخاب کرده ایم | پوست اندازی ۶۵ هزار تاکسی برقی در تهران
  • با انتخاب یک تلفن سانترال حرفه ای، کسب و کارتان را مدیریت کنید