Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکرار حوادث پی درپی در کشور آن قدر زیاد شده است که داد اساتید حوزه روانشناسی کشور را و استان را هم درآورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خبرلنده، قادر زاده باقری از اساتید حوزه روانشناسی در دانشگاه های استان کهگیلویه وبویراحمد، ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار حادثه سقوط هواپیمای مسافر بری تهران -یاسوج با انتقاد از تکرار حوادث در کشور گفت: متاسفانه دامنه حوادث در کشور و صبر و بردباری خانواده های آن قدر زیاد شده است که کار را برای مردم سخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آن دکتر حاذق فک و صورت ما، آن دندان پزشک متخصص، آن استاد برتر دانشگاه، آن استاد و متخصص حوزه روانشناسی برتر کشور و آن انسان های نخبه دیگر که در این حادثه جانکاه جان خود را از دست دادند دیگر برنمی گردند.

این استاد حوزه روانشناسی دانشگاه های کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: مسئولان باید سیستم های ناوبری و الکترونیکی و سایر سیستم ها را باید بروز کنند تا دیگر شاهد مصیبت پشت مصیبت نباشیم.

زاده باقری به حدیثی از امام علی(ع) اشاره کرد که فرمودند: انسان مومن یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود، ما نیز به مصداق این حدیث شریف نباید شاهد تکرار این حوادث باشیم و باید این همه حوادث آسیب شناسی شوند تا از تکرار چین حوادث جانکاهی جلوگیری شود.

این کارشناس حوزه روانشناسی اظهارکرد: این مصیبت ها در طول یکسال گذشته چندین بار برای ملت ایران تکرار شده است ولی راهکار نهایی باید همراه با روش های اصولی ومنطقی صورت گیرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به همت پژوهش سرای برهان کتاب «عشق برتر» منتشر شد

عشق به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام از جمله شاخص های مهم شیعه گری است که در ایران اسلامی همواره ساری و جاری بوده است. به همین منظور اساتید و علمای بزرگ در حوزه های مختلف علوم عقلی و نقلی سعی داشته‌اند این محبت و عشق خود به معصومین علیهم السلام  را ابراز کرده و به ساحت ایشان ادای احترام کنند.

استاد فاطمه اعتمادی رحمة الله علیها از جمله اساتید فقید حوزه بود که سالها عمر با برکت خود را صرف بیان فضائل و بیانات آن مواضع رسالت و خزائن علوم نمود.

در کتاب عشق برتر، با تلاش جمعی از پژوهشگران مدرسه علمیه فاطمةالزهرا سلام‌الله‌علیها توس (پژوهش سرای برهان) سعی شده است بخشی از بیانات آن عالمه فاضله را که با موضوع محبت و ولایت اهل بیت علیهم السلام ایراد شده است جمع آوری کرده و بدین وسیله گامی در جهت انتقال این مفاهیم ارزشمند به نسل‌های آینده برداشته شود.

دیگر خبرها

  • «مالیات برعایدی سرمایه» چرا صدای ۲ درصد از جامعه را درآورد؟
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار
  • به همت پژوهش سرای برهان کتاب «عشق برتر» منتشر شد
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • ماجرای انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها به کجا رسید؟
  • رئیس سازمان نظام روانشناسی: انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها نتیجه خوبی نداشت
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • آزمون سراسری برای دواطلبان سیل زده تکرار می شود
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از بازگشت ون‌های گشت ارشاد
  • حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا