Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل بحران کشور کفت: تا این لحظه 15 کوله پشتی به پایین منتقل شده است و مشخص نیست که چه تعداد قطعه در این کوله ها موجود است. این قطعات تحویل مراجع قضایی می شود تا با DNAها تطبیق داده شود. آفتاب‌‌نیوز : اسماعیل نجار اظهار کرد: در حال حاضر نمی توانیم هیچ عدد پیکری اعلام کنیم. چراکه اخبار متفاوت است و کوهنوردان حرفه ای در حال انتقال قطعات به سمت پایین هستند و هم چنان شناسایی توسط کوهنوردان حرفه ای در منطقه در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شرایط جوی در کوه بسیار سخت است و به همین دلیل نمی توانیم عدد دقیقی بدهیم و فقط می توانیم بگوییم تعدادی از قطعات در حال پایین آمدن هستند.
مدیرکل بحران کشور ادامه داد: دستور داده ایم که اگر نیروها در این شرایط نامساعد جوی امکان عملیات ندارند بازگردند و هرآنچه می توانند با خود به پایین منتقل کنند.
نجار تاکید کرد: تا این لحظه 15 کوله پشتی به پایین منتقل شده است و مشخص نیست که چه تعداد قطعه در این کوله ها موجود است. این قطعات تحویل مراجع قضایی می شود تا با DNAها تطبیق داده شود.
وی خاطرنشان کرد: تعدادی اسکی باز نیز به تیم ملحق شده است تا عملیات سریعتر صورت گیرد.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان حمید مطهری که در مقابل استقلال به نتیجه تساوی بدون گل رسیدند، برای حفظ جایگاه چهارمی خود باید فولاد را شکست بدهند.

آنها پس از یک جلسه ریکاوری و استراحت، امروز در کمپ بنیان دیزل تمرین خود را برگزار خواهند کرد و این در حالی است که تنها دو جلسه تمرینی را برای دیدار حساس با فولاد در پیش خواهند داشت.

نکته مهم در مورد تمرین تراکتور این است که محمد عسگری آنالیز تیم حریف را نیز آماده کرده و بازیکنان تراکتور پس از بازبینی این آنالیز باید براساس دستورات کادرفنی در زمین تمرین کار خود را دنبال کنند.

دیگر خبرها

  • شغلی که مسیرش با کوله‌بار عشق طی می‌شود
  • ابرهای باران زا دوباره به خراسان جنوبی برمی گردند
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • زایران ایرانی عمره ۲۴ ساعته با اتوبوس به مسجدالحرام منتقل می‌شوند
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد
  • تحرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • احرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • نگرانی آمریکا از حضور روسیه در نیجر