Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@17:02:22 GMT

اسامی کاروان‌های حج تمتع سال ۹۷ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۱۲۹۴

اسامی کاروان‌های حج تمتع سال ۹۷ اعلام شد

در اطلاعیه‌ای که سازمان حج و زیارت صادر کرد کاروان‌های حج تمتع سال ۹۷ و زمان ثبت نام قطعی حجاج ایرانی در کاروانها اعلام شد.

به گزارش مشرق، در اطلاعیه‌ای که سازمان حج و زیارت صادر کرد کاروان‌های حج تمتع سال ۹۷ و زمان ثبت نام قطعی حجاج ایرانی در کاروانها اعلام شد.


در این اطلاعیه آمده است: از دارندگان فیش‌های حج تا پایان دی ماه ۱۳۸۵ دعوت می‌شود به ترتیب اولویت از روز سه‌شنبه ۸ اسفندماه ۹۶ با مراجعه به سامانه reserve.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

haj.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. ضمنا مشخصات کاروان‌ها در همین سامانه و سامانه حج و زیارت استان محل سکونت خود، به اطلاع متقاضیان رسیده است.

در همین رابطه:

سهمیه‌ها و قیمت حج ۹۷ افزایش می‌یابد؟ هزینه میانگین سفر حج تمتع چقدر است؟

همچنین ترتیب اولویت‌های فراخوان شده به همراه نشانی دفاتر خدمات زیارتی در شهرستانهای هر یک از استان‌ها در سامانه‌های مذکور قابل مشاهده است. ضمنا تاکید می‌شود، اولویت ثبت نام با کسانی است که از چهارم بهمن ماه نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه حج اقدام کرده‌اند.

جهت تسهیل در امر ثبت نام، متقاضیانی که نمی‌توانند مستقیما از طریق سامانه ثبت نام کنند، دفاتر خدمات زیارتی همزمان در سراسر کشور آمادگی دارند تا ثبت نام آنان را انجام دهند.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛ اسامی فرآورده‌های سلامت بدون مجوز

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy، فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomix و فرآورده تیزن مخلصه سعال حکیم مؤمن تبریز را به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

در این اطلاعیه همچنین محصولاتی چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفابخش)، فرآورده معجون بدون مجوز Lukaci Epimediumlu، شربت گیاهی تری تراپیست (مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلام اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می‌گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آن ها اقدام لازم را به عمل آورند.

شماره تلفن ۶۶۴۶۲۰۲۶ روابط عمومی سازمان غذا و دارو، بمنظور دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛ اسامی فرآورده‌های سلامت بدون مجوز
  • اسامی فرآورده‌های گیاهی درمانی غیرمجاز اعلام شد
  • اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی
  • آغاز اعزام کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان شرقی