Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-ارتش مصر با صدور بیانیه ای از هلاکت چهار عنصر تکفیری بسیار خطرناک و بازداشت ۱۱۲ فرد تحت پیگرد در جریان عملیات نیروهای مصری در صحرای سیناء خبر داد.

به گزارش  النشره، در بیانیه صادره از سوی ارتش مصر در خصوص نتایج سیزدهمین روز عملیات نظامی گسترده نیروهای مصری در صحرای سیناء آمده است: در جریان سیزدهمین روز عملیات ارتش مصر در صحرای سیناء چهار عنصر تکفیری بسیار خطرناک کشته و ۱۱۲ فرد تحت پیگرد بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است: نیروهای مصری موفق شدند هشت موضع متعلق به عناصر تروریستی را هدف قرار داده و کاملا تخریب کنند و در جریان تبادل آتش نیز چهار عنصر تکفیری بسیار خطرناک به هلاکت رسیدند.

هم چنین در جریان تخریب مواضع تروریستها که تعداد آنها به ۳۵۰ مورد می رسد تعداد تجهیزات نظامی کشف و ضبط شد.

مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۱۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهر، سیدزاهدین چشمه خاور با اشاره به اینکه تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان باز و تردد خودرو در آنها جریان دارد، گفت: با تلاش نیروهای راهداری ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای این استان انجام شد.

وی بیان کرد: با وجود بارش‌های شدید در استان و با تلاش عوامل راهداری همه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این استان باز و تردد در آنها جریان دارد.

وی افزود: براساس گزارش امروز ادارات تابعه و رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان طی شبانه روز گذشته در هفت محور ارتباطی از شهرهای استان بارش باران گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام، مجموع نیروهای راهدار درگیر را ۹۱ نفر اعلام کرد و گفت: برای انجام این ریزش برداری ۷۳ دستگاه ماشین آلات بکار گیری شد.

وی ادامه داد: مردم می‌توانند در هنگام سفر با شماره گیری ۱۴۱ از اطلاعات راه‌های استان و کشور مطلع شوند.

کد خبر 6095552

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر داد
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • حزب‌الله اینگونه فعالیت ارتش اسرائیلی را لحظه به لحظه رصد می‌کند! + فیلم
  • دو دهه «جنگ با ترور» بوش ارتش آمریکا را تضعیف کرده است
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • سرکوب معترضان حامی فلسطین در فرانسه
  • عملیات ارتش روسیه در مقر فرماندهی نیروهای اوکراینی