Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@18:54:39 GMT

در استقلال فرصت اشتباه ندارید!

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۱۳۶۱

در استقلال فرصت اشتباه ندارید!

رکنا: تغییرات زیاد سرمربی استقلال برای بازی با الهلال نسبت به بازی با الریان یک پیغام روشن داشت و آن هم این بود که در استقلال جایی برای ناآماده ها نیست.

شفر از زمانی که سرمربیگری استقلال Esteghlal را قبول کرده است یک نکته را به خوبی نشان داده است و آن هم این است که هیچ بازیکنی در این تیم حاشیه امنیت ندارد و یک اشتباه باعث نیمکت نشینی در بازی های بعدی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استقلال تیمی است که در آن سیدحسین حسینی رکورددار کلین شیت در تاریخ فوتبال ایران می شود و در بازی بعد نیمکت نشین می شود، فرشید اسماعیلی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دو فصل اخیر استقلال در چند بازی نیمکت نشین می شود و نمونه های زیادی که نشان می دهد شفر آنقدر بازیکنان آماده دارد که به بازیکنانی که ناآماده باشند و یا در بازی اشتباه کنند فرصت نمی دهد و خیلی زود آنها باید به طور موقت از ترکیب خارج شوند. 
ترکیب استقلال برابر الهلال هرچند برای خیلی ها جای سوال داشت اما شفر یک بار دیگر نشان داد در تیمش جایی برای اشتباه وجود ندارد و نیمکت نشین های آماده خیلی زود جای آنها را می گیرند.
2 اشتباه حسینی را از ترکیب دور کرد
سیدحسین حسینی در این فصل نمایش خوبی در استقلال داشته است اما او در بازی با الریان به همراه خط دفاع استقلال روی هر دو گل مقصر بود و به همین دلیل شفر برای بازی با الهلال مهدی رحمتی را وارد ترکیب کرد. مهدی رحمتی با نمایش مطمئن در بازی با الهلال حالا دوباره به گلر اول استقلال تبدیل شده است و به نظر حسینی برای بازگشت به ترکیب اصلی باید دوباره کارش را از اول شروع کند.
جابر بد بود و از لیست خط خورد
جابر انصاری در بازی با الریان روز ضعیفی را پشت سر گذاشت تا جایی که شفر ترجیح داد در نیمه اول او را تعویض کند. او در نیمه دوم بازی با الریان جای خود را به مامه تیام داد اما شفر به این موضوع هم بسنده نکرد و ضمن این که در ترکیب اصلی جایش را به فرشید اسماعیلی داد، نامش را از لیست 18 نفره استقلال هم خط زد تا ثابت کند سرمربی آبی ها به شدت از عملکرد هافبک تیمش ناراحت بوده است.
یک گل هم برای قربانی کافی نبود 
علی قربانی در بازی با الریان گل دوم تیمش را به ثمر رساند و استقلال را از یک شکست خارج از خانه نجات داد اما ظاهرا این یک گل هم برای تثبیت در ترکیب اصلی کافی نبود. علی قربانی در طول نیمه دوم فرصت های زیادی را خراب کرد و همین مساله باعث شد در بازی با الهلال شفر او را نیمکت نشین کند و از مامه تیام استفاده کند. البته قربانی در بازی با الهلال دقایقی در زمین حاضر شد اما به نظر او باید دوباره برای حضور در ترکیب اصلی تلاش کند. 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال رُم امشب در سی‌وچهارمین بازی‌اش در فصل جاری سری A در خانه ناپولی به میدان می‌رود. رم پس از شکست برابر بولونیا هفته گذشته در مصاف با اودینزه پیروز شد تا همچنان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده امیدوار باشد.سردار آزمون مهاجم ایرانی رم روی پوستر رسمی این تیم برای تقابل با ناپولی قرار گرفته است.

حال سردار ایرانی رم، بعد از درخشش های پشت سر هم در این تیم، مجددا در ترکیب این تیم به‌صورت فیکس قرار گرفته است.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900728

دیگر خبرها

  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • ترکیب تیم ملی ایران برای بازی فینال مشخص شد
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم ندارید
  • پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد