Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در حکم عبدالرضا رحمانی فضلی که نسخه ای آن از سوی روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری در اختیار ایرنا قرار گرفت، خطاب به مجید نظری دهکردی آمده است:به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار چهارمحال و بختیاری و تائید معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی جنابعالی را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری منصوب می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این حکم آمده است: ایجاد هماهنگی در زمینه های فنی و عمرانی، نظارت بر تهیه و تصویب طرح های توسعه و عمران شهری و روستائی، تشخیص نیازمندی های عمرانی و تعیین اولویت ها، نظارت بر اجرای طرح های عمرانی دستگاه های استانی و نحوه عملکرد جذب اعتبارات، برقراری تعامل لازم با مدیران دستگاه ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا در جهت پیشبرد پروژه های عمرانی و رشد و توسعه متوازن مناطق، نظارت و مراقبت بر نحوه ساخت و سازها، توجه به الگوی شهرسازی و معماری اسلامی ایرانی و ارائه منظم گزارش عملکرد و پیشرفت برنامه ها به معاونت مزبور از اهم وظایفی است که انتظار دارد در چارچوب قوانین و مقررات جاری و اسناد فرادست و در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید با بهره گیری از استعدادها و تجارب نیروهای لایق و متخصص بدان اهتمام نمایید.
در پایان این حکم آمده است: توفیق روزافزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای 'مدظله العالی' از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
مجید نظری دهکردی از نیروهای متخصص چهارمحال و بختیاری در حوزه عمرانی است که در سال های قبل به عنوان مدیرکل سابق دفتر فنی استانداری چهارمحال و بختیاری و مدیر نظام فنی و اجرایی و دبیرخانه شورای فنی سازمان برنامه و بودجه استان خدمت کرده است.
پیش از این گودرز امیری به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری فعالیت می کرد.
مجید نظری دهکردی چهارم بهمن امسال در حکمی از سوی اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری منصوب شده بود.
7362/2097
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ دراین نشست که تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان هم حضور داشتند مشکلات شهروندان بررسی ودستورات لازم برای حل این مشکلات صادرشد.
استاندار چهارمحال وبختیاری این ملاقات را فرصتی برای دیدار خدمت رسانی دانست وگفت: مردم ولایت مدار چهارمحال وبختیاری شایسته خدمت بی منت هستند وبا ملاقات‌های عمومی این فرصت مهیا شده است تا مردم بی واسطه مشکلات خود را بیان کنند و ما موظف به پیگیری تا حصول نتیجه هستیم.
غلامعلی حیدری گفت: ازآنجایی که مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور دارند برخی مشکلات که نیازمند تعامل بین دستگاه‌ها و یا طرح در کمیته‌های استانی هستند بدون تشریفات اداری به نتیجه می‌رسند.
این نشست‌ها علاوه بر رضایت مردم، رضایت مدیران دستگاه‌های اجرایی را به همراه داشته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور
  • صدور موافقت اصولی برای راه‌اندازی یک مجتمع گردشگری در چهارمحال و بختیاری
  • ابوطالب شفقت به استانداری لرستان می‌رود
  • یوسف نوری استاندار مازندران می‌شود
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم