Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شهرکرد - ايرنا - وزير کشور با انتصاب مجيد نظري دهکردي به عنوان معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري موافقت و حکم معاون امور عمراني استاندار را صادر کرد

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا، در حکم عبدالرضا رحماني فضلي که نسخه اي آن از سوي روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري در اختيار ايرنا قرار گرفت، خطاب به مجيد نظري دهکردي آمده است:به موجب اين حکم و بنا به پيشنهاد استاندار چهارمحال و بختياري و تائيد معاون عمران و توسعه امور شهري و روستايي جنابعالي را به سمت معاون هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري منصوب مي نمايم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين حکم آمده است: ايجاد هماهنگي در زمينه هاي فني و عمراني، نظارت بر تهيه و تصويب طرح هاي توسعه و عمران شهري و روستائي، تشخيص نيازمندي هاي عمراني و تعيين اولويت ها، نظارت بر اجراي طرح هاي عمراني دستگاه هاي استاني و نحوه عملکرد جذب اعتبارات، برقراري تعامل لازم با مديران دستگاه ها و شوراهاي اسلامي شهر و روستا در جهت پيشبرد پروژه هاي عمراني و رشد و توسعه متوازن مناطق، نظارت و مراقبت بر نحوه ساخت و سازها، توجه به الگوي شهرسازي و معماري اسلامي ايراني و ارائه منظم گزارش عملکرد و پيشرفت برنامه ها به معاونت مزبور از اهم وظايفي است که انتظار دارد در چارچوب قوانين و مقررات جاري و اسناد فرادست و در راستاي سياست هاي دولت تدبير و اميد با بهره گيري از استعدادها و تجارب نيروهاي لايق و متخصص بدان اهتمام نماييد.
در پايان اين حکم آمده است: توفيق روزافزونتان را در جهت پيشبرد اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تحت منويات و فرامين رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه اي `مدظله العالي` از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
مجيد نظري دهکردي از نيروهاي متخصص چهارمحال و بختياري در حوزه عمراني است که در سال هاي قبل به عنوان مديرکل سابق دفتر فني استانداري چهارمحال و بختياري و مدير نظام فني و اجرايي و دبيرخانه شوراي فني سازمان برنامه و بودجه استان خدمت کرده است.
پيش از اين گودرز اميري به عنوان معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري فعاليت مي کرد.
مجيد نظري دهکردي چهارم بهمن امسال در حکمي از سوي اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري به عنوان سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري منصوب شده بود.
7362/2097
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: امروز بلداجی با دمای سه درجه خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان و مالخلیفه با دمای ۲۵ درجه بالای صفر گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری گزارش شد.

وی از بارش‌های رگباری در استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • داور چهارمحالی مسابقات تیر و کمان کشور را سوت می‌زند
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود