Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب گفت: کاروان راهیان نور دانش آموزی سرپل ذهاب عازم مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بازی دراز، سرهنگ نجفعلی کرمی امروز در حاشیه آئین بدرقه کاروان های راهیان نور شهرستان سرپل ذهاب به مناطق عملیاتی جنوب کشور در گفتگو با ما گفت: در این سفر سه روزه، 270نفر از دانش آموزان دختر در قالب 7 اتوبوس ضمن بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور، با آرمان های امام و شهدای گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس تجدید پیمان می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تعداد دانش آموز از یادمان های اروند، هویزه، فتح المبین، شلمچه و مناطق مختلف جنوب کشوربازدید خواهند کرد .

وی تصریح کرد: انتقال فرهنگ ایثار، خدا محوری، حق طلبی و شهادت طلبی به نسل‌های کنونی انقلاب از مهمترین اهداف سپاه در اعزام کاروان های راهیان نور است.

انتهای پیام/*

تصاویر تکمیلی: 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۱۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد

اسماعیل رستمی،مدیر کل حج و زیارت استان قم در حاشیه همایش حجاج قمی کاروان‌های حج تمتع در ورزشگاه حیدریان گفت: ۲۳۹۹ نفر در قالب ۱۹ کاروان از قم به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه اعزام حاجیان از ۲۳ اردیبهشت آغاز می‌شود، افزود: میانگین سن حجاج در قم ۵۷ سال است و ۵۵ درصد حجاج قمی، خانم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم 
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • معلم عشایری که پدرانه مشق علم و ادب می‌کند
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • روایتی از معلمی در مناطق محروم؛ از زندگی در کانکس تا حسرت نیاموخته‌ها
  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی