Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-28@11:47:58 GMT

بنایی: افراد آشوبگر هیچ نسبتی با مردم گناباد ندارند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۱۹۲۴

به گزارش وانانیوز، 

حمید بنایی در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه)با تسلیت به خانواده‌های داغدیده سانحه هوایی و جمعی از نیروهای ناجا در گلستان هفتم بیان کرد: مردم گناباد در طول تاریخ نشان دادند که بسیار نجیب بوده و به نظام و انقلاب و امام و مقام معظم رهبری وفادار بوده و هستند و اکنون نیز در کنار یکدیگر در کمال آرامش و آسایش زندگی می کنند و در طول چهار دهه از انقلاب حتی یک مورد اغتشاش و آشوب و اعتراض در هیچ موضوعی نداشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه گفت: با گذشت چهار دهه از انقلاب دشمن ها و معاندین نظام به طور مستمر به اقدامات خود ادامه داده و هر روز در قالبی درصدد ضربه به نظام اسلامی بر می ‌آیند. اغتشاشات اخیر و شهادت تعدادی از افراد ناجا ضمن محکومیت در رسانه‌های داخلی و خارجی بازتاب‌های متعددی داشت که موجب شد وجهه بسیار نامناسبی از مردم بافرهنگ و ولایت مدار شهرستان گناباد در اذهان عمومی پدید آید.

نماینده مردم گناباد اظهار کرد: افراد آشوبگر چه از لحاظ جغرافیایی و چه از لحاظ کیش، آیین و فرقه‌ای هیچ نسبتی با مردم گناباد ندارند. از رسانه ها خواهشمندم به دلیل ضعف اطلاعاتی که در این موضوع دارند، تحت هیچ شرایطی پسوند گنابادی را بر روی هیچ آیین و فرقه‌ای قرار ندهند. اگر قرار باشد گناباد معرفی شود باید با افراد نامداری چون علامه محمدتقی بهلول گنابادی که رهبر معظم ایشان را شگفتی روزگار خطاب کردند معرفی شود. یا گناباد باید با نام شهیدان کامیاب و شوریده ها معرفی شود و یا قنات‌های کهن و جهانی که هزاران سال پیش مردم این شهر خلق کرده‌اند، معرفی شود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رحیمی بعدازظهر پنجشنبه در همایش ائمه جماعات استان قم اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول این ۴۵ سال سرعت منحصر به فردی داشته و با قدرت و برنامه‌ای منسجم مسیر خود را طی می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: نظام تعلیمی و تربیتی انقلاب اسلامی طی این سالیان مثمر ثمر بوده است و در آینده نیز تاثیر مطلوبی خواهد داشت.

وی افزود: اگر تعلیم و تربیت دچار اختلاف شود، یقیناً در ریل انقلاب اسلامی نیز تاثیر خواهد داشت.

رحیمی ابراز کرد: تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد چراکه آموزش رکن اصلی آن می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: تعامل مسجد و مدرسه نقش موثری در تقویت نظام اسلامی دارد و آن مستلزم هم افزایی مضاعف می‌باشد.

کد خبر 6088752

دیگر خبرها

  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • سایه یک زن مرموز بر تیم سپاهان؛ شیدا مقصودلو کیست و چه نسبتی با ژوزه مورایس دارد؟
  • (ویدئو) زورخانه پهلوان رستم؛ بنایی کهن در تاریخ شهر مشهد
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان