Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر عامل شرکت آبفای استان کرمانشاه شرایط آبرسانی به مناطق زلزله زده را مطلوب اعلام کرد و گفت: آبرسانی از طریق شبکه و علمک‌های نصب شده انجام می‌شود و در فصول سرما نیز مردم به راحتی به آب شرب دسترسی دارند.

علیرضا تخت شاهی در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادخبرگزاری میزان در خصوص آخرین وضعیت آبرسانی به مناطق زلزله زده کرمانشاه با گذشت بیش از ۳ ماه از وقوع این حادثه اظهار کرد: بیشتر مشکلات در زمینه آبرسانی به مناطق زلزله زده در روز‌های اولیه مرتفع شد و برخی از مشکلات مانند کدورت آب به دلیل پس لرزه‌ها مدت زمان بیشتری مردم را با مشکلاتی روبرو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه درحال حاضر آبرسانی به مناطق شهری زلزله زده توسط شبکه و علمک‌های نصب شده انجام می‌شود و در فصول سرما نیز مردم به راحتی به آب شرب دسترسی دارند.

مدیر عامل شرکت آبفای استان کرمانشاه آخرین وضعیت شبکه آب و فاضلاب در نقاط زلزله زده شهری کرمانشاه را مناسب اعلام کرد و افزود: درحال حاضر تمام مردم شهر‌ها و روستا‌ها به آب سالم دسترسی دارند و آب در شبکه‌ها جاری است و تانکر سیار با علمک در بیشتر نقاط مستقر است.

تخت شاهی در خصوص وضعیت بهداشت آب در مناطق زلزله زده عنوان کرد: در حال حاضر هیچ گزارشی درخصوص بیماری در بین زلزله زدگان که از طریق آب انتقال می‌یابد گزارش نشده و به طور مستمر در بحث بهداشت آب مسئولان نظارت کافی را دارند.

وی در رابطه با رقم خسارت وارد شده به شبکه آب و فاضلاب مناطق شهری زلزله زده گفت: تا به امروز بالغ بر ۴۳۰ میلیارد تومان خسارت به زیر ساخت‌ها وارد شده و این رقم به واسطه اسکان موقت و نصب علملک‌ها برای آبرسانی، روز به روز بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این بازدید که پیرو دستور فرمانداری سلماس و در راستای ارج نهادن به مطالبات مردمی، انجام شد، با تشریح وضعیت و مشکل سیستم خروجی فاضلاب منازل، مقرر گردید شبکه بهداشت جهت پیشگیری از تهدیدات بهداشتی و زیست محیطی اخطار‌های لازم و قانونی به آن دسته از ساکنین که فاضلاب منازل خود را به معابر عمومی هدایت میکند صادر و برخورد لازم با آنها صورت گیرد.

همچنین مقرر شد امور آب و فاضلاب پس از تخصیص اعتبارات لازم و با اولویت فوری اقدامات لازم برای اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در این منطقه را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌های استان یزد / خسارت ۶۰۰۰ میلیارد تومانی سیل سال گذشته
  • تا ۲۴ ساعت آینده میزان خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون‌بندی شبکه آب در غرب و شرق شهرکرد