Web Analytics Made Easy - Statcounter

گناباد - ایرنا - جمعی از گروه های مردمی، طلاب و روحانیان گنابادی روز چهارشنبه در محکومیت اقدام های خشونت آمیزعده ای داعشی مسلک در خیابان پاسداران تهران دست به تجمع زدند.

شرکت کنندگان در این تجمع که در حوزه علمیه امام رضا (ع) گناباد برگزار شد، با سر دادن شعارهای 'مرگ بر فتنه گر، مرگ بر خائنین، بسیجی می میرد ذلت نمی پذیرد، مرگ بر داعشی، مرگ بر انگلیس و مرگ بر آمریکا' اقدام اغتشاشگران منتسب به فرقه ای به نام دراویش و به شهادت رساندن پنج نفر از ماموران انتظامی و بسیجی را محکوم کردند و خواستار برخورد قاطع مسئولان و دستگاه قضا با مخلان نظم و امنیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه گناباد در این تجمع گفت: ما ضمن ابراز تنفر از جنایت ها و اقدامات خشونت بار دوشنبه شب تهران اعلام می کنیم افرادی که چنین جنایت هایی را مرتکب شدند دست پرورده آمریکا و ارتجاع عرب هستند.
حجت الاسلام حسن صادقی نسب ادامه داد: افرادی که چنین اقداماتی را انجام دادند ربطی به مردم گناباد ندارند و مردم این شهرستان از آنان بیزارند.
وی تصریح کرد: مردم شهرستان گناباد، ولایتمدار و تابع ولایت فقیه هستند و در همه عرصه های دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی حضوری پرشور دارند.
حجت الاسلام صادقی نسب گفت: اشخاصی که جرائم و بزهکاری مرتکب می شوند طبق قانون باید بازداشت شده و دستگاه قضایی به جرائم آنها رسیدگی کند و اگر دلایل و شواهد مبنی بر بی گناهی خود دارند، ارائه دهند و در غیر این صورت باید محاکمه شوند.
امام جمعه گناباد ادامه داد: این اخلالگران راه داعش را انتخاب کرده ومردم این شهرستان خواستار برخورد قاطع مسئولان ذیربط با مخلان نظم و امنیت عمومی هستند.
رئیس حوزه علمیه امام رضا (ع) نیز در این تجمع از مسئولان مربوطه و شورای عالی امنیت ملی خواست که بدون مسامحه با اقدامات خشونت بار جمعی از افراد منتسب به فرقه دراویش با قاطعیت برخورد کنند.
.... گفت: اگر سه هفته گذشته با اقدامات مشابه آنان قاطعانه برخورد می شد، شاهد تکرار چنین اقداماتی و شهادت و مجروح شدن جمعی از ماموران انتظامی و بسیجیان نبودیم.
در پایان این تجمع بیانیه ای با عنوان 'امت حزب الله گناباد' قرائت شد .
جمعی از اراذل و اوباش شامگاه دوشنبه در اقدامی غیرقانونی و کاملا تهاجمی با تجمع در خیابان پاسداران تهران (محدوده کلانتری 102) ضمن ایجاد بی نظمی، ناامنی و درگیری در منطقه، 5 تن را حین انجام وظیفه برای برقراری نظم و امنیت به شهادت رساندند.
این گروه همچنین با سوءاستفاده از رافت و مدارای نیروهای انتظامی به بسیاری از اموال خصوصی و عمومی (خودروها و منازل و فروشگاه های مردم) خسارت وارد کردند.
بر همین اساس، پلیس نیز با اقدامی قاطع ضمن دستگیری سریع عوامل اصلی این جنایت، حدود 300 نفر از آشوبگران را دستگیر کرد.
گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/5132/1042

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام عربپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان درمراسم آغاز هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج استان کرمان گفت: شهیدان از مکتب امام (ره) و اسلام ناب تاسی و الگو گرفتند، آنها حق بزرگی به گردن ما و به گردن همه آحاد ملت ایران دارند و جا دارد بر آنها درود و سلام بفرستیم که این انقلاب را پاسداری وحراست کردند و با خون‌های پاکشان وبامجاهدت‌هایشان به ما درس داده‌اند که چگونه بایستیم و مجاهدت کنیم.

وی با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه مقدس پاسداران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از الهامات الهی امام خمینی (ره) بود که سپاه را برای حفظ ایران، انقلاب واسلام ناب تشکیل دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان اظهار داشت:مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌هایشان در جمع فرماندهان در چندین سال قبل در حسینیه امام خمینی (ره) فرمودند: یکی از الهامات الهی که به قلب و دل امام (ره) جاری شد، تشکیل سپاه بود و دوم تشکیل بسیج بود و چه جمله‌های حکیمانه‌ای که امام خمینی (ره) فرمودند: که اگر سپاه نبود کشور هم نبود؛‌ای کاش من یک پاسدار بودم.

وی در ادامه گفت: امروز اگر می‌بینید که سپاه شهره عالم است و افتخار آفرین است به واسطه این است که به مکتب امامینش دل داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، بیان داشت: گروه‌هایی مانند حزب الله، انصارالله، حشد شعبی، زینبیون، فاطمیون، حیدریون و حسینیون به تاسی و الگوگیری از سپاه تشکیل شده‌اند.


حجت‌الاسلام عربپور سپاه پاسداران را بهشت نیرو‌های مسلح دانست و عنوان کرد:سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است.

وی افزود:چیزی که باعث شد سپاه گنبد آهنین را درنورددایمان بود؛ معمولاً پنجه افکندن با یک نیروی قدرتمند اتمی دل می‌خواهد؛ قدرت می‌خواهد؛ سپاه پاسداران باایمان و دلیری که داشت گنبد آهنین یک قدرت پوشالی و کاذبی مثل صهیونیست‌ها رادر هم بکوبد اینها معنویت است.

یا بچه‌های حزب الله و مردم غزه با سلاح‌های پیش پا افتاده و معمولی حریف صهیونیست‌ها هستند، چون ایمان در کار آنها وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • انتشار فیلم قمه‌کشی رعب‌آور/ در خیابان‌های ارومیه چه خبر است؟
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • عباس عبدی: ضربه ایران به اسرائیل پیروزی راهبردی بود /جذب حمایت مردم از این حمله در تعارض با برخورد با زنان در خیابان ها است
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند