Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به اعلام سازمان ثبت و احوال کشور، مهلت ثبت نام در طرح کار ملی هوشمند به روز های پایاینی خود در حال رسیدن است اما مردم برای دسترسی به سامانه با مشکلاتی مواجه هستند و تا کنون این مشکلات رفع نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ مهلت ثبت نام و دریافت کارت هوشمند ملی فقط تا پایان سال است و متقاضیان برای ثبت نام باید وارد سامانه کارت ملی هوشمند به آدرس https://www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ncr.ir/ مراجعه کنند و پس از ورود به سامانه وارد قسمت ثبت نام جدید شده و اطلاعات شخصی خود وارد کنند.

بر اساس این گزارش؛ مردم گلستان برای ورود به این سامانه با مشکلاتی همراه هستند و این درحالی است که از چند روز گذشته سامانه کارت ملی هوشمند قطع شده و متقاضیان سردرگم شده اند.

درست است مسئولین بارها تبلیغاتی را در اجرای اولیه این طرح در صدا وسیما و برخی از جرائد داده اند اما این میزات تبلیغات بسیار پایین بوده و حتی بسیاری از شهروندان از این موضوع اطلاعی ندارند.

به عنوان مثال برای اجرای این طرح ، مسئولین گلستانی میتوانستند، در سطح شهر بنرعای اطلاع رسانی و حتی تبلیغات در سایت های محلی را در دستور کار قرار دهند اما این امر اتفاق نیافتاده است.

با این اوصاف، مسئولین امر باید برای انجام چنین طرح های ملی که قطعا برای اجرای آن در روز های پایانی مشکلاتی را به وجود می آید، پشتیبانی های لازم را داشته باشند و حتی روش هایی را ایجاد کنند که مردم به سهولت برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کنند.

در همین راستا، با توجه به قطع بودن سامانه، بسیاری از کاربرانی که خواهان ثبت نام در منازل و درگاه های اینترنتی داشتند با مشکل برخورد کرده اند و نمیتوانند به سامانه کارت ملی هوشمند دسترسی پیدا کنند.

امیدواریم مشکلات این زیر ساخت ها که همیشه در دقایق 90 برطرف میشود، زودتر برطرف گردد تا مردم زیادی از این طرح عقب نمانند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه‌ ناپایدار به کرمانشاه

محمدعلی زورآوند مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : بر اساس بررسی آخرین داده‌های هواشناسی، از امروز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه تا روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه، روند آرام افزایش دمای هوا و گاهی اوقات وزش باد ملایم، مهمترین پدیده‌های قابل ذکر برای جو استان خواهند بود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای ناپایدار از روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه تا پایان هفته آینده جو منطقه را تحت تاثیر می‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد:‌سامانه یاد شده، در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه و سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه سبب بارش‌هایی، غالباً در نواحی غربی استان و به صورت رگبار‌های موقت و پراکنده بهاری خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه با تقویت شرایط ناپایدار، ضمن کاهش نسبی دمای هوا، به‌تدریج شرایط برای بارندگی نسبتاً گسترده در سطح استان فراهم می‌گردد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • هواشناسی شنبه ۸ اردیبهشت؛ ورود سامانه بارشی جدید
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • ورود سامانه بارشی به کشور از سه شنبه
  • ورود سامانه‌ ناپایدار به کرمانشاه
  • ببینید | خبر بد هواشناسی برای این استان‌ها؛ ورود سامانه بارشی قوی در راه کشور
  • روایت یک دلداگی به همسر؛ مرد ایرانی ۲۵ سال در دریا سرگردان بود! +تصویر
  • ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه