Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@22:59:37 GMT

سرنوشت اجساد حادثه سقوط هواپیما تهران-یاسوج

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۲۴۰۶

حوادث رکنا: اجساد تمامی جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج به پزشکی قانونی شهرستان یاسوج منتقل می شود.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، حسن رحیمی گفت: براساس هماهنگی بین دادگستری کل استان اصفهان و استان کهگیلویه و بویر احمد مقرر شد به لحاظ شرایط روحی و نگرانی بازماندگان این حادثه، اجساد پس از انتقال از محل وقوع در کمترین فرصت به پزشکی قانونی یاسوج برای انجام کارهای فنی، کارشناسی و تشخیص هویت منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی اظهار کرد: اگر چه این اتفاق در حوزه قضایی اصفهان رخ داده ولی به لحاظ سهولت دسترسی به مرجع قضایی این اقدام صورت گرفته است. 
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان افزود: از اولین لحظه وقوع این حادثه Incident دستگاه قضایی براساس وظیفه خود و به اعتبار اینکه محل وقوع حادثه در حوزه قلمرو قضایی استان اصفهان بوده است به موضوع ورود کرد . 
وی یادآور شد: بازپرس مربوطه و دادستان سمیرم نیز از ابتدای وقوع این حادثه در محل مستقر شده اند. 
رحیمی افزود: در مسایلی که امر جنایی است براساس قانون Law ورود بازپرس یک امر اجباری است و همینطور در آیین نامه پیش بینی شده که تیم بررسی صحنه جرم Crime متشکل از کارشناسان مختلف تشخیص هویت، پزشکی قانونی و در این مورد خاص کارشناسان هوا و فضا و سایر کارشناسانی که می توانند در امر کشف علت بروز حادثه کمک کنند زیرنظر بازپرس باید تشکیل شود که این اقدام صورت گرفته است. 
وی خاطرنشان کرد: از روز گذشته که محل سقوط Fall هواپیما مشخص شد بلافاصله بازپرس در اولین فرصت ورود پیدا کرد و اگر چه امکان فرود نبود ولی با اشراف به محل اقدام به فیلمبرداری و مستند سازی از لاشه هواپیما و وضعیت جانباختگان کردند و پرنده تقریبا روال قضایی خود را طی می کند. 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن ضمن بیان اینکه امدادگران جمعیت هلال احمر طی یک هفته گذشته به ۱۳ حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان رسیدگی کردند، ابراز داشت: از بین این حوادث ۱۱ مورد واژگونی خودرو، یک مورد تصادف خودروها و یک مورد دیگر انحراف خودرو از جاده بوده است.

وی ضمن بیان اینکه بیشترین تعداد مجروحان در حوادث واژگونی مربوط به پژو ۴۰۵ کیلومتر ۱۵ محور میامی_شاهرود بوده است، افزود: این حادثه چهار مصدوم برجای گذاشته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه تصادف پژو ۲۰۷ با خودرو آردی کیلومتر ۷۴ محور دامغان_سمنان دیگر حادثه مهم رانندگی استان بود، ابراز داشت: این حادثه منجر به مصدومیت چهار نفر شده است.

درخشان ضمن بیان اینکه انحراف سمند و برخورد آن با تپه کیلومتر ۱۶ محور آرادان_سرخه دیگر حادثه مهم رانندگی را رقم زد، تصریح کرد: این حادثه نیز سه مصدوم بر جای گذاشت.

وی بابیان اینکه خوشبختانه در این حوادث فوتی گزارش داده نشده است، افزود: حوادث رانندگی طی یک هفته گذشته در مجموع ۲۷ مصدوم داشته است.

کد خبر 6089579

دیگر خبرها

  • آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه در شرق یمن خبر داد
  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن
  • حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • وقوع حادثه امنیتی در جنوب یمن